  • 1. Data: 2003-07-31 09:30:39
    Temat: umowa o prace a dzialalnosc
    Od: "haszka" <h...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy moglibyscie podac mi jakies linki. Chcialabym poczytac o sytuacji gdy
    mam umowę o prace, a chce prowadzic jednoczesnie dzialalnosc gospodarcza.
    Dzialanosc gospodarcza potrzebna mi jest do rozwijania mojego hobby i
    potrzebuje informacji jakie koszty wowczas bylyby z tym zwiazane. Zreszta
    jako kompletny laik wypadaloby wreszcie to zmienic.

    Dziekuje za pomoc i dziekuje za wrozumialosc
    Pozdrawiam
    Haszka

  • 2. Data: 2003-08-05 21:39:49
    Temat: Re: umowa o prace a dzialalnosc

    Nie orientuje się jak to jest z podatkami, ale jesli chodzi o ZUS to jeśli z
    umowy o pracę osiągasz dochód w wysokości minimalnej płacy tj. 800 zł to wtedy
    z działalności płacisz tylko składkę zdrowotną obecnie ok. 140 zł.