  • 1. Data: 2006-11-06 07:04:21
    Temat: umowa zlecenie a dlugi czas reklamy na www
    Od: "esos | chlanie.net" <e...@s...chlanie.net>

    witam
    (nie ma DG, pracuje, nie oplaca mi sie poki co zakladac DG)
    od dluzszego czasu przegladam stare tematy na grupie szukajac rozwiazania
    problemu z reklama na jednej z moich witryn.
    z tego co widzialem, istnieje mozliwosc rozwiazanie problemu z US poprzez
    umowe-zlecenie lub umowe o dzielo. zastanawiam sie teraz co w przypadku,
    kiedy mamy do czynienia z reklama wyswietlana na www przed dluzszy okres
    (przez kilka miesiecy/tygodni). czy moge podpisac umowe na okres np pol
    roku? czy tez musze co miesiac zamykac 'okres rozliczeniowy z reklamodawca'?
    czy rozwiazanie jakim jest dlugi okres realizacji 'reklamowej' umowy ma
    sens?

    naprawde bardzo chetnie bede sie uczciwie rozliczal z US juz dzis, zeby w
    przypadku kiedy strona bedzie w stanie pokryc zus itp spokojnie wciagnac ja
    na firme nie bojac sie pozniej tlumaczenia gdzie poplyneli pieniazki z
    reklam zanim strona dzialala pod firma.

    czy istnieja inne formy umow firma - os fiz lub os fiz -os fiz ktore moga
    pomoc w rozliczeniu sie z reklam?

    co z rozwiazaniem barterowym - ja dam firmie reklame, firma za to oplaci mi
    np koszty serwera (i dostanie za to FV - dostawcy hostingu kaze wystawic na
    reklamodawce FV)

    co z przypadkiem, kiedy bede mogl sie rozliczac za reklame poprzez wykup z
    reklamowanego sklepu interentowego towarow za kwote ktora 'zarobila strona'?

    z gory dziekuje za naprostowanie mi podatkowego swiatopogladu ;)
    esos

  • 2. Data: 2006-11-12 10:58:30
    Temat: Re: umowa zlecenie a dlugi czas reklamy na www
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 6 Nov 2006 08:04:21 +0100, "esos | chlanie.net"
    <e...@s...chlanie.net> wrote:

    >co z rozwiazaniem barterowym - ja dam firmie reklame, firma za to oplaci mi
    >np koszty serwera (i dostanie za to FV - dostawcy hostingu kaze wystawic na
    >reklamodawce FV)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Barter
    "Barter to wymiana bezgotówkowa"

    Rozliczenie barterowe nie zwalnia od dokumentowania zdarzen
    gospodarczych. jesli dostaniesz miejsce na serwerze to powinni ci
    wystawic za to FV a ty im stosowny dokument dot rozliczenia reklamy na
    stronie.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl