  • 1. Data: 2014-09-12 11:31:34
    Temat: umowa zlecenie a emerytura
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak się ma praca na umowe zlecenie do emerytury?

  • 2. Data: 2014-09-12 11:35:36
    Temat: Re: umowa zlecenie a emerytura
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-09-12 11:31, platformowe głupki wrote:
    > jak się ma praca na umowe zlecenie do emerytury?

    Mniej więcej tak jak jazda samochodem do osiągnięcia celu ;-)

    Piotrek

  • 3. Data: 2014-09-12 11:49:54
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    istnieje jakaś książka o umowie zleceniu?

  • 4. Data: 2014-09-12 11:55:15
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > jak się ma praca na umowe zlecenie do emerytury?
    W sensie, że co?
    Od umowy zlecenia płaci się wszystkie składki oprócz chorobowej.
    Do jakiegoś progu emerytura nie jest ograniczana ani zawieszana, ale
    przy większych kwotach już tak. Zapytaj w ZUS.
    Po co książka? Żeby za rok była nieaktualna?
    Jacek

  • 5. Data: 2014-09-12 12:04:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2014-09-12 11:55, Jacek pisze:
> [...]
    > przy większych kwotach już tak. Zapytaj w ZUS.
    > Po co książka? Żeby za rok była nieaktualna?

    no właśnie, kto płaci? zleceniobiorca czy zleceniodawca? jak się z tego
    rozliczać, gdzie co i komu płacić?

    strasznie mnie to zlecenie zainteresowało,

    ale informacje w necie są dla mnie niezjadliwe - bo są po prostu słabe,
    jak nagradzane grantami eu prezentacje po...

    może jednak istnieje jakaś książka na ten temat?

  • 6. Data: 2014-09-12 12:13:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-09-12 12:04, platformowe głupki wrote:
> [...]
    > jak nagradzane grantami eu prezentacje po...
    >
    > może jednak istnieje jakaś książka na ten temat?

    Weź sobie pierwszy lepszy kalkulator wynagrodzenia i zazwyczaj masz tam
    rozpisane kto, ile i za co płaci od umówionej kwoty.

    Piotrek

  • 7. Data: 2014-09-12 21:04:40
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:luugf9$8ev$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    słabe,
    > jak nagradzane grantami eu prezentacje po...
    >
    > może jednak istnieje jakaś książka na ten temat?

    Szanowny Głupku,
    Uwierz, że z ksiażki niczego się nie dowiesz.
    Stan prawny za często się zmienia.
    Nieraz i po wydaniu takiej książki.

    Tu masz kalkulator na stronie uznanego wydawnictwa fachowego
    http://www.infor.pl/kalkulatory/zlecenia.html#form

    Możesz się udać do ZUS i tam się dowiedzieć,
    Zadzwonić na infolinię MF 801 055 055
    Udać się do doradcy podatkowego. Koniecznie doradcy podatkowego i
    koniecznie po dwudziestym piątym i przed dziesiątym bo po 10 to nikt nie
    będzie miał dla Ciebie czasu.
    Dobry doradca załatwi Cię bezpłatnie.
    I nie nawalaj na PO/EU bo wylecisz za drzwi za politykę.
    g.

  • 8. Data: 2014-09-12 21:18:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Friday, September 12, 2014, 9:04:40 PM, you wrote:

    [...........]

    Właśnie nakarmiłeś jednego z najbardziej upierdliwych trolli obecnych
    czasów. Odwdzięczy się. Na pewno.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-09-12 21:21:37
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    wiadomości news:515519300.20140912211808@pik-net.pl.invalid...
> [...]
    >
    > Właśnie nakarmiłeś jednego z najbardziej upierdliwych trolli obecnych

    Tak, mam tego świadomość.
    Ale może coś w nim pęknie.
    g.

  • 10. Data: 2014-09-12 22:02:16