  • 1. Data: 2003-02-16 22:11:14
    Temat: umowa zlecenie+prowizja+ZUS
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    jak wygląda sprawa z wielkością składek na ZUS w sytuacji gdy mam z firmą
    podpisaną umowę zlecenie na sprzedaż ich produktów za wynagrodzeniem
    prowizyjnym?
    Jeżeli płacą mi 20% od sprzedaży to jest to suma brutto od której potrącone
    bedą składki ZUSowskie i zaliczka na podatek?
    Czy wysokość składek zależy tylko i wyłącznie od wysokości mojej prowizji
    uzyskanej w danym miesiącu?
    Czy jeżeli w konkretnym miesiącu nie sprzedam nic to nie zapłacę także
    wogóle ZUSu za ten miesiąc?
    dzięki za pomoc i pozdrawiam