  • 1. Data: 2008-04-05 07:08:15
    Temat: ups - rachunek do umowy zlecenia
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Jak to jest - przy wystawianiu rachunku do umowy zlecenia liczę 20% KUP i
    wpisuję jak wyjdzie ( z gorszami po przecinku), dochód też powinien być w
    formie xx,xx czy zaokrąglony do pełnych złotych zgodnie z zasadami
    matematyki? Podatek napewno zaokrąglony.

    A co jeśli dochód też ma być zaokrągąglony, a ja w 2 rachunkach wpisałem
    xx,xx? Muszę/powinienem to poprawić?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-04-05 11:19:50
    Temat: Re: ups - rachunek do umowy zlecenia
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:ft78sd$8q7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > formie xx,xx czy zaokrąglony do pełnych złotych zgodnie z zasadami
    > matematyki? Podatek napewno zaokrąglony.

    Dochód jest taki jak wyjdzie co do grosza (tak samo k.u.p.), ale dla
    obliczenia podatku bierzesz wartośc zaokrągloną do pełnego złotego i
    wyliczony podatek też zaokrąglasz do złotówki.

    JS