  • 1. Data: 2007-11-28 06:31:07
    Temat: urlop bezpłatny a urlop wypoczynkowy
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Pracownik ma do wykorzystania za 2007 rok, 8 dni urlopu. Od 1 stycznia
    do 30 kwietnia 2008 udzielony zostaje mu urlop bezpłatny. Czy musi
    wykorzystać pozostałem 8 dni urlopu czy urlop może być przeniesiony na rok
    2008 i wykorzystany po powrocie z urlopu bezpłatnego ?

    pozdrawiam jacek

  • 2. Data: 2007-12-17 23:52:39
    Temat: Re: urlop bezpłatny a urlop wypoczynkowy
    Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "jacek" napisał :
> [...]
    > pozostałem 8 dni urlopu czy urlop może być przeniesiony na rok 2008 i wykorzystany

    Urlop nabyty w styczniu 2007 za rok 2007 winien być zrealizowany zgodnie z planem i
    do
    końca 2007 roku . Jedynie w przypadku niemożności wykorzystania np. z powodu długiej
    choroby, urlop może zostać wykorzystany do końca marca 2008. Z tego co napisałeś
    raczej
    nie wynika, że zaistniała taka sytuacja, tak więc 31 grudzień jest ostatnim dniem do
    wykorzystania urlopu.

    Melisa