  • 1. Data: 2005-07-19 07:28:52
    Temat: usluga
    Od: "Karol Hilbert" <k...@o...pl>

    Witam,

    Mam problem: wykonalem pewna usluge dla firmy w ktorej kiedys pracowalem.
    Powiedzialem im 2000 + VAT. No ale teraz mam problem bo nie prowadze
    działalnosci gosp. i sam nie jestem i w stanie wystawic faktury. Chcialem to
    przepuscic przez firme kumpla ale on mi powiedzial że bede mial 1800 - 19% =
    1458 bo on chce z tego 200. Czy ktoś moze mi poradzic jak najlepiej byloby
    wyjsc z tej sytuacji tak zebym mial z tego jak najwiecej?

    Myslalem ze to wszystko bedzie prostsze :(

    pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2005-07-19 07:42:04
    Temat: Re: usluga
    Od: "Bozoo" <...@...com>

> [...]
    > to przepuscic przez firme kumpla ale on mi powiedzial że bede mial 1800 -
    2000+VAT daje na czysto 1620.Tyle, zakładając, że firma kumpla
    nic na tym nie zarobi. A rozumiem, że nie chce im sie za darmo
    papierów pisać, więc bierze 10% marży - ot, jego prawo.

    > Czy ktoś moze mi poradzic jak najlepiej byloby wyjsc z tej sytuacji tak
    > zebym mial z tego jak najwiecej?
    Znaleźć kogoś, kto napisze papiery za mniej.

  • 3. Data: 2005-07-23 07:58:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Jul 2005, Bozoo wrote:
    [...]
    > Znaleźć kogoś, kto napisze papiery za mniej.

    ...co może być dość trudne.
    Przecież "piszący papiery" formalnie odpowiada za skutki realizacji
    umowy.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)