-
1. Data: 2006-09-27 20:07:36
Temat: utrata czesci towaru - zaliczenie w koszty
Od: "Fickman" <f...@t...pl>
witam
dostalem dzis dostawe towaru, brakowalo 10 szt jednego produktu, towar byl
importowany, za calosc zostalo pobrane clo i vat. Celnicy nie robili rewizji
i nie ujawniono ubytku, opakowania tez wygladaly na nieuszkodzona. Czy moge
sporzadzic dokument wewnetrzny i wpisac w koszty strate 10 szt, wartosc
netto ok 1400 zl ( np. poprzez wpisanie 290 szt przyjetych do magazynu
zamiast 300 szt jakie sa na FV). Czy przy ewentualnej kontroli us moze takie
postepowania zakwestionowac?
Najnowsze w dziale Podatki
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm