  • 1. Data: 2008-04-02 13:34:58
    Temat: [vat] firma w GB a dzialalnosc w PL
    Od: "User.vel.Picasso" <s...@i...pl>

    Witam,
    moj tato ma zarejestrowana dzialalnosc w W. Brytanii
    tzw. self-employed. Nie jest zarejestrowany platnikiem vatu
    i ma mozliwosc wystawiania jedynie rachunkow tzw. invoice.
    dotychczas prowadzil dzialalnosc (grafika reklamowa) na
    wyspach ale chcialby rozszerzyc ja takze na PL. Jak bedzie
    przedstawiala sie sprawa z vatem w tym przypadku? W ogole
    zastanawiam sie jak zlecenie-dla przykladu wykonania
    projektu ulotki dla firmy z Polski-wyglada od strony podatkowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Picasso

  • 2. Data: 2008-04-02 13:48:53
    Temat: Re: [vat] firma w GB a dzialalnosc w PL
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    User.vel.Picasso pisze:
> [...]
    > zastanawiam sie jak zlecenie-dla przykladu wykonania
    > projektu ulotki dla firmy z Polski-wyglada od strony podatkowej.

    A przede wszystkim gdzie fizycznie będą wykonywane te usługi? Będzie
    przyjeżdżał do Polski?
    Jeśli nie to polskie przepisy podatkowe go nie dotyczą.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-04-02 13:52:07
    Od: "User.vel.Picasso" <s...@i...pl>

    Maddy pisze:
    > A przede wszystkim gdzie fizycznie będą wykonywane te usługi? Będzie
    > przyjeżdżał do Polski?
    > Jeśli nie to polskie przepisy podatkowe go nie dotyczą.

    Zaplecze biurowe (komputery, oprogramowanie, biuro) ma w Londynie.
    Kontakt z klientem raczej mailowy i telefoniczny-sporadycznie osobisty.

    --
    Pozdrawiam,
    Picasso