  • 1. Data: 2008-04-09 08:40:53
    Temat: wezwanie do US - (VAT-7)
    Od: <a...@...pl>

    Witam,
    otrzymalem wezwanie na podstawie art. 274 1 ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r.
    Ordynacja podatkowa / tekst jednolity Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz 60 z późn
    zm. - od Urzędu Skarbowego.

    "- złożonej w dniu 25.03.2008r. reklaracjiVAT-7 za miesiąc luty 200r., w
    reklaracji podatkowej VAT-76 za miesiąc II 2008r. wątpliwości budzi poz. od
    28 do 53."

    Zajrzałem na swoją kopię i faktycznie... jakimś cudem źle jest wyliczony
    VAT. Dzisiaj wszystko będę musiał sprawdzić (to pewno prosta pomyłka).

    Czy na wezwanie mogę się stawić "bez niczego" i powiedzieć co zostało źle
    wypełnione + złożyć deklaracje korektę? Z tego co zerknąłem będę musiał
    jeszcze dopłacić ~200zł VAT-u. Ile będą wynosić odsetki karno-skarbowe i w
    jaki sposób się je wylicza?

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2008-04-09 09:34:07
    Temat: Re: wezwanie do US - (VAT-7)
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 09 kwi 2008 w liście
    [news:fthvr0$g3g$1@nemesis.news.neostrada.pl] [a...@...pl]
    napisał(a):

> [...]
    > zerknąłem będę musiał jeszcze dopłacić ~200zł VAT-u. Ile będą
    > wynosić odsetki karno-skarbowe i w jaki sposób się je wylicza?

    Sprawdź wszystko na spokojnie, wydrukuj korektę i zanieść ją do US. Nie
    powinni robić problemów. Znajomy to wczoraj przerabiał w Warszawie na
    Lindleya (pomyłka z 02.2007).

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki