  • 1. Data: 2008-02-14 21:38:39
    Temat: wezwanie do skarbowego
    Od: "marzenqa i mechaniq" <p...@o...pl>

    witam

    dostalem dzis wezwanie do urzedu skarbowego jako swiadek
    kupilem jakis czas temu samochod od posrednika (10cio letni fiat) i teraz
    wzieli sie za niego(posrednika) prawdopodobnie za to ze na fakturach
    widnieja kwoty ktore wg. skarbowego sa zanizone
    na mojej fakturze tez jest kwota 1000 zl
    moze ktos obeznany w temacie odpowie mi o co moga mnie pytac w skarbowym
    nie znam sie na sprawach podatkowych a mysle ze to odpowiedna grupa na to
    pytanie

    z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-14 21:51:04
    Temat: Re: wezwanie do skarbowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marzenqa i mechaniq wrote:
> [...]
    > nie znam sie na sprawach podatkowych a mysle ze to odpowiedna grupa na to

    Nic szczególnego.
    Będą pytać ile faktycznie zapłaciłaś za samochód i dlaczego inna kwota
    jest na fakturze niż w rzeczywistości zapłaciłaś.

  • 3. Data: 2008-02-15 08:15:37
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Nic szczególnego.
    > Będą pytać ile faktycznie zapłaciłaś za samochód i dlaczego inna kwota
    > jest na fakturze niż w rzeczywistości zapłaciłaś.

    No ale lepiej wziąć kilka kanapek z serem i szynką oraz szczoteczkę do
    zębów, gdyby wyjaśnienia nie były satysfakcjonujące.
    Dombrek

  • 4. Data: 2008-02-15 21:29:56
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > No ale lepiej wziąć kilka kanapek z serem i szynką oraz szczoteczkę do
    > zębów, gdyby wyjaśnienia nie były satysfakcjonujące.
    > Dombrek

    A zapłaciłeś inną kwotę ?
    Za 10 letniego fiata - to powinni Ci dopłacić. :-)))

    A tak na powaznie - to ile był wart rynkowo ten batmanmobile?

    Pzdr- kriss

  • 5. Data: 2008-02-15 21:38:28
    Od: "marzenqa i mechaniq" <p...@o...pl>

    > A tak na powaznie - to ile był wart rynkowo ten batmanmobile?

    wg skarbowego napewno wiecej

  • 6. Data: 2008-02-17 22:40:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    marzenqa i mechaniq pisze:

    > wg skarbowego napewno wiecej

    No to wylicz wszystkie jego wady, które mogłyby obniżyć jego wartość.

    Mnie kiedyś wezwali, bo na deklaracji zapomniałem wpisać rocznik pojazdu
    i wartość im się wydawała zbyt niska.