  • 1. Data: 2007-10-28 10:51:09
    Temat: właściciel firmy a okulary
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Czy jako właściciel firmy mogę w koszty wrzucić zakup okularów ?

  • 2. Data: 2007-10-28 10:54:10
    Temat: Re: właściciel firmy a okulary
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Edyta napisał:
    > Czy jako właściciel firmy mogę w koszty wrzucić zakup okularów ?

    To zalezy.

  • 3. Data: 2007-10-28 11:31:58
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik "Edyta" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jako właściciel firmy mogę w koszty wrzucić zakup okularów ?
    Nie ,ponieważ sa to wydatki o charakerze osobistym,
    pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2007-10-28 11:39:29
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Edyta pisze:
    > Czy jako właściciel firmy mogę w koszty wrzucić zakup okularów ?
    Patrz wątek obok "co przejdzie jako KUP"
    Jeśli byłyby to okulary wyłącznie do prowadzenia działalności, nie
    nadające się do celów prywatnych - np okulary ochronne do spawania...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2007-10-28 12:10:53
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik BartekK napisał:
    > Patrz wątek obok "co przejdzie jako KUP"
    > Jeśli byłyby to okulary wyłącznie do prowadzenia działalności, nie
    > nadające się do celów prywatnych - np okulary ochronne do spawania...

    Przepraswzam, ze sie wtrace - ale poo czym wnosisz, ze nei moge uzyc
    okularow ochronnych do spawania porywatnie? Bo piszesz, ze maja si enie
    nadawac do celow prywatnych?
    To spawanie prywatne jest jakies inne niz spawanie firmowe?

    Moze raczej nie chodzi ci o "nie nadajace sie" a o to, ze dane okulary
    maja byc wykorzystywane do prowadzenia dzialalnosci. A to, czy je
    ubieram po pracy czy nie - nie ma znaczenia.

    Przyklad - okulary do komputera z powloka antyrefleksyjną CR2 - jesli
    Towja praca wymaga pracy z komputerem i zrobisz sobie do tej pracy
    okulary z filtrem do komputera - to smialo mozesz wrzucic to w koszty.
    Warunek - na fakturrze musi sie znalezc adnotacja "okulary do pracy przy
    komputerze".

  • 6. Data: 2007-10-28 12:57:52
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik "Wojtek Malina" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z filtrem do komputera - to smialo mozesz wrzucic to w koszty. Warunek -
    > na fakturrze musi sie znalezc adnotacja "okulary do pracy przy

    IHMo nie:(
    http://www.gofin.pl/2,85772.html
    gdyby nie zadziałało ,podeślę mailem:)pozdrawiam ania

  • 7. Data: 2007-10-28 13:53:27
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Ania napisał:

    > IHMo nie:(

    W internecie mozna znalezc po rowno interpretacje róznych US. Polowa ze
    mozna, polowa, ze nie wolno.

  • 8. Data: 2007-10-28 20:15:53
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > W internecie mozna znalezc po rowno interpretacje róznych US. Polowa ze
    > mozna, polowa, ze nie wolno.

    Az sie cisnie na ... klawisze: Witamy k**** w naszym pieknym kraju.

    :)
    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 9. Data: 2007-10-28 21:58:19
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik KsZZysiek napisał:

    > Az sie cisnie na ... klawisze: Witamy k**** w naszym pieknym kraju.

    Heh, ale po kilku latach czlowiek sie przyzwyczaja. Bo coz - trzeba po
    prostu wkalkulowac kare w dzialalnosc. Ryzyko zawodowe ;)

  • 10. Data: 2007-10-29 07:05:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Oct 2007, Wojtek Malina wrote:

    > W internecie mozna znalezc po rowno interpretacje róznych US. Polowa ze
    > mozna, polowa, ze nie wolno.

    Zapodaj proszę ze dwa takie takie, że wolno.
    Uwaga: nie ze wolno, jak się kupi PRACOWNIKOM, tylko w przypadku jak
    przedsiębiorca prowadzący DG OD kupujew *dla siebie*.
    Bo "dla pracowników" oczywiscie wolno!

    pzdr, Gotfryd