  • 1. Data: 2015-02-27 22:08:51
    Temat: wpływy od komornika
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,

    Czy to co dostaję od komornika to powinienem księgować jako normalne zapłaty
    cząstkowe za niezapłacone faktury dłużnika od którego ów komornik ściąga?
    Czy to jakoś inaczej w KPiR się ujmuje?
    A co z vat'em który już dawno odliczyłem w ramach złych długów?

    Piotr

  • 2. Data: 2015-02-27 22:13:45
    Temat: Re: wpływy od komornika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-27 o 22:08, Piotr pisze:
> [...]
    >
    > Czy to co dostaję od komornika to powinienem księgować jako normalne
    > zapłaty cząstkowe za niezapłacone faktury dłużnika od którego ów

    Traktujesz to jak wpłaty dłużnika, wpłat w KPiR nie ujmujesz.

    > A co z vat'em który już dawno odliczyłem w ramach złych długów?

    Naliczasz.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-02-28 21:27:25
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości:

    > Traktujesz to jak wpłaty dłużnika, wpłat w KPiR nie ujmujesz.

    > Naliczasz.

    Dziękuję
    Z VAT rozliczam się kwartalnie, więc co kwartał mam oddawać do US tyle vatu ile
    proporcjonalnie mi wpłynie? Jak to ująć w rejestrach VAT?

    Pozdrawiam
    Piotr