  • 1. Data: 2004-02-12 12:29:49
    Temat: wspolne utrzymanie, ulga leczn.rehab.
    Od: "Leszek Jozefowski" <u...@c...edu.pl>

    Chcialbym moc odliczyc pewne koszty uzywania samochodu na cele
    leczniczo-rehabilitacyjne. chodzi o wozenie matki - inwalidki I grupy
    samochodem corki.
    czy wiecie co przepisy, a co USkarbowe, rozumieja przez bycie na "wspolnym
    utrzymaniu"?
    Pzdr.

  • 2. Data: 2004-02-13 07:55:26
    Temat: Re: wspolne utrzymanie, ulga leczn.rehab.
    Od: "Leszek Józefowski" <u...@c...edu.pl>

    Nikt nic nie wie, a ja dodam, ze nie chodzi o "wspolne utrzyamnie", ale o
    "pozostawanie na utrzymaniu". o co chodzi?