  • 1. Data: 2003-11-26 14:52:23
    Temat: współwłaściciel mieszkania
    Od: "Ewelian Kiełb" <d...@w...pl>

    witam
    mam do państwa pytanie. jakie poniesiemy opłaty jeśli moj maz dopisze mnie
    ( czyli jego zone) jako wspołwłaściciela mieszkania, ktore jest jego
    własnoscia?dodam jeszcze ,ze mieszkanie jest w wspolnocie mieszkancow a nie
    spółdzielniane.
    dziekuje za informacje
    pozdawiam

  • 2. Data: 2004-02-06 07:28:03
    Temat: Odp: współwłaściciel mieszkania
    Od: "Renata M" <r...@a...com.pl>

    Użytkownik Ewelian Kiełb <d...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bq2epv$jg$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > dziekuje za informacje
    > pozdawiam
    >
    > Prawdopodobnie m.in. zwiększy się opłata za wodę i ścieki/ jeżeli są
    wododomierze/ oraz koszty administracyjne/
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-06 08:59:09
    Temat: Re: Odp: współwłaściciel mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004, Renata M wrote:

> [...]
    >+ Prawdopodobnie m.in. zwiększy się opłata za wodę i ścieki/ jeżeli są
    >+ wododomierze/ oraz koszty administracyjne/

    Moment.
    Od czego wzrośnie, od "dopisania za współwłaściciela" ??

    pozdrowienia, Gotfryd
    (mała wspólnota)