    From: "Ania" <a...@N...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: wycena WNT do vat
    Date: Tue, 26 Feb 2008 20:53:51 +0100

    Witam,mam pytanie do Szanownych Grupowiczów jak radzicie sobie z wyceną WNT
    do podatku vat.Mam na mysłi rozdwojone przepisy odnośnie wyceny wnt do
    podatku dochodowego(kurs średni nbp z dnia poprzedzającego poniesienie
    kosztu) a "przewalutowaniem tychże do podatku vat(kurs średni nbp z dnia
    poniesienia kosztu)mam na myśli "uproszczenie" polegające na zastosowaniu
    jednolitego kursu walut w vat i dochodowym z dnia poprzedzającego ,ponieważ
    w danym dniu tak naprawdę kursy są dwa -do i po południu.Jeżeli uprę się że
    faktury wewnętrzne muszę wystawić rano to co?Czy ktoś podobne rozwiązanie
    praktykuje/ował i czy wypowiadał się u Kogoś jakiś US w czynnościach
    sprawdzających na ten temat.Czytałam wiele opracowań gofinowskich
    ,teoretycznie jest to możliwe,ja chciałam tylko dopytać jak/czy Ktoś stosuje
    to w praktyce.
    pozdrawiam ania