1. Data: 2008-02-26 19:53:51
Temat:wycena WNT do vat
Od:"Ania" <a...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,mam pytanie do Szanownych Grupowiczów jak radzicie sobie z wyceną WNT
do podatku vat.Mam na mysłi rozdwojone przepisy odnośnie wyceny wnt do
podatku dochodowego(kurs średni nbp z dnia poprzedzającego poniesienie
kosztu) a "przewalutowaniem tychże do podatku vat(kurs średni nbp z dnia
poniesienia kosztu)mam na myśli "uproszczenie" polegające na zastosowaniu
jednolitego kursu walut w vat i dochodowym z dnia poprzedzającego ,ponieważ
w danym dniu tak naprawdę kursy są dwa -do i po południu.Jeżeli uprę się że
faktury wewnętrzne muszę wystawić rano to co?Czy ktoś podobne rozwiązanie
praktykuje/ował i czy wypowiadał się u Kogoś jakiś US w czynnościach
sprawdzających na ten temat.Czytałam wiele opracowań gofinowskich
,teoretycznie jest to możliwe,ja chciałam tylko dopytać jak/czy Ktoś stosuje
to w praktyce.
pozdrawiam ania