  • 1. Data: 2008-10-13 16:29:08
    Temat: wydatki zwiazane z samochodem, jak opisywać
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam,
    chodzi mi glownie o rzeczy takie jak jakies klucze, zarowki,
    przelaczniki, kabeli i inne rzeczy, niezbedne do drobnych napraw, jak
    opisac takie wydatki, aby nie bylo problemu, materialy eksploatacyjne?
    czy macie jakis inny pomysl

  • 2. Data: 2008-10-14 17:42:45
    Temat: Re: wydatki zwiazane z samochodem, jak opisywać
    Od: "ginger" <g...@y...com>

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > chodzi mi glownie o rzeczy takie jak jakies klucze, zarowki,
    > przelaczniki, kabeli i inne rzeczy, niezbedne do drobnych napraw, jak

    ja to wpisuję w/g tego co jest na f-vat dodajac ze do samochodu i nr rej.
    Jesli pozycji jest więcej to uzywam "materiały eksploatacyjne"

    Do takich pytań polecam forum gofin - odpowiedz dostaniesz zwykle w ciągu
    kilkunastu/kilkudziesieciu minut

  • 3. Data: 2008-10-15 13:10:11
    Od: Ania <a...@g...pl>

    ginger pisze:
> [...]
    > Jesli pozycji jest więcej to uzywam "materiały eksploatacyjne"
    >
    > Do takich pytań polecam forum gofin - odpowiedz dostaniesz zwykle w ciągu

    dzieki... juz szukam :)