  • 1. Data: 2008-03-26 09:05:06
    Temat: wyjazd na okres czasowy na 2 lata do GB a firma w polsce
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Czy ja oficjalnie bedac wymeldowanym na okres czasowy ze wzgledu na wyjazd
    do GB moge zalozyc firme polsce
    i normalnie ja prowadzic (przeciez moge np na 2 dni przyjezdac) oraz
    nomrlnaie brac zlecenie (umowa o dzielo) z polski i normalnie jak do tej
    pory si erozliczac z fiskusem w polsce? (pieniadze by nie wyszly poza
    polske, od polskich firm na polskie konta)

    pozdrawiam
    P.