1. Data: 2003-04-09 11:59:46
Temat:wynagrodzenie za "niepełny" miesiąc pracy
Od:"Ivona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:-)
Jak należy prawidłowo naliczyć wynagrodzenie zasadnicze pracownika
zatrudnionego od 07 kwietnia. Umowa o pracę została zawarta na 800 zł
wynagrodzenia brutto - miesięcznie. Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Iv

2. Data: 2003-04-09 12:23:48
Temat:Re: wynagrodzenie za "niepełny" miesi?c pracy
Od:"Evian" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ivona" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> zatrudnionego od 07 kwietnia. Umowa o pracę została zawarta na 800 zł
> wynagrodzenia brutto - miesięcznie. Z góry dziękuję za pomoc
Dz U nr 62 poz 289 ze zm z 1996 par 12 ust.1 rozporzadzenia

- miesieczna stawke wynagrodznenia podzielic przez liczbe godzin
przypadających do przepracowania w danym miesiącu
- otrzymaną kwotę pomnożyc przez liczbe godzin nieobecnosci pracownika w
danym miesiącu
- obliczoną kwote wynagrodzenia odjąć od wynagrodzenia przysługującego za
cały miesiąc.
800/168=4,76 zł (np. musisz policzyc ile godzin ma do przepracownia w całym
miesiącu)

32*4,76=152,32
800-152,32= 647,68 brutto za 04

Gosia

3. Data: 2003-04-09 12:45:28
Temat:Re: wynagrodzenie za "niepełny" miesiąc pracy
Od:"Ivona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Gosia
>Niestety - znowu kolejny problem - pracownik jest zatrudniony w transporcie
(nienormowany czas pracy, - ok. 3 wyjazdów w ciągu miesiąca)