  • 1. Data: 2006-03-07 13:53:11
    Temat: wynajęcie mieszkania a zgłoszenie tego do US
    Od: "T " <t...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Chciałbym wynająć mieszkanie i zgłosić ten fakt do US.
    1. Jednak nie mam zielonego pojęcia jak winna wyglądać umowa wynajmu, w jaki
    sposób potem sie rozliczać ze skarbówką, jaki PIT itd.
    2. Czy jestem zobowiązany do zarejestrowania tego jako działalność???
    3. Czy osoba, która ode mnie wynajmie mieszkanie też jest zobowiązana do
    złożenia swojego pitu, lub uwzględnienia tego w zeznaniu rocznym??
    4. W jakiej wysokości płaci się podatek od tego?

    Jeśli ktoś zna odpowiedzi na powyższe lub wie gdzie znaleźć odpowiedź na nie,
    proszę o pomoc.
    Serdecznie pozdrawiam