  • 1. Data: 2002-01-08 09:16:40
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: "Oshin" <o...@a...net.pl>

    Czy mozna odliczyc wynajem mieszkania? Ile? Wiem ze wlascicielka co miesiac
    sklada pit5.

    pozdrawiam i dziekuje...
    --
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-01-08 10:38:05
    Temat: Re: wynajem mieszkania
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Oshin napisał(a):

    > Czy mozna odliczyc wynajem mieszkania? Ile? Wiem ze wlascicielka co miesiac
    > sklada pit5.
    Odliczyć od czego?????

    Znowu jakiś telepata...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-01-08 12:31:48
    Od: "Oshin" <o...@a...net.pl>

    > Odliczyć od czego?????
    > Znowu jakiś telepata...

    Dobra juz uscislam...
    Chodzi mi o to czy moge/mozemy odliczyc w zeznaniu rocznym rozliczajac sie
    wspolnie
    wynajem mieszkania. Jest to LEGALNY wynajem z umowa podatkami itp...
    Dla mnie jest to koszt i to dosc znaczny....

    Mariusz

  • 4. Data: 2002-01-08 21:59:15
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Oshin wrote:

> [...]
    > wynajem mieszkania. Jest to LEGALNY wynajem z umowa podatkami itp...
    > Dla mnie jest to koszt i to dosc znaczny....
    Niestety nie. Tak samo jak wydatków na prąd, gaz, wode, ogrzewanie itp.
    Nic takiego nie można odliczyć, nigdy nie było mozna i chyba nigdy nie
    bedzie można.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-01-09 12:15:22
    Od: "Oshin" <o...@a...net.pl>

    > Niestety nie.(...)

    Szkoda. Tylko cos mi sie obilo o uszy...
    Dzieki za info...
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2002-01-09 17:20:46
    Od: "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl>

    > Szkoda. Tylko cos mi sie obilo o uszy...
    > Dzieki za info...
    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    Może chodziło o wynajem mieszkania pod DG?
    No ale to raczej nie od podatku.

    Pzdr Krzysiek