  • 1. Data: 2015-03-03 01:00:07
    Temat: wypełnienie PITu (23109324)
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    czy jest tu Ktoś kto za studencką opłatę wypełnił by mi PIT?
    kilka źródeł niestety...

  • 2. Data: 2015-03-03 11:27:06
    Temat: Re: wypełnienie PITu (23109324)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > czy jest tu Ktoś kto za studencką opłatę wypełnił by mi PIT?
    > kilka źródeł niestety...

    Poczekaj, gdzies od polowy marca ma ruszyć program w ktorym po zalogowaniu
    sie do swojego profilu bedziesz miał juz wstepnie wypełnionego pita.

    Ale jak chcesz - ja ci moge wypełnić - nie ma problemu.

  • 3. Data: 2015-03-03 13:36:49
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    wiesz nie mówię, że za darmo,
    ale nie chciałbym tego później poprawiać - ja się na tym zupełnie nie znam.

    do kiedy trzeba ten pit wypełnić?

  • 4. Data: 2015-03-03 15:46:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > wiesz nie mówię, że za darmo,
    > ale nie chciałbym tego później poprawiać - ja się na tym zupełnie nie

    Naprawde cierpisz az na taka dysguglie?
    https://www.google.pl/search?client=opera&q=do+kiedy
    +pit&sourceid=opera&ie=
    UTF-8&oe=UTF-8

  • 5. Data: 2015-03-07 16:48:34
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    możesz się do mnie odezwać na maila N...@g...pl
    próbuję napisać do Ciebie list, ale skrzynka odrzuca jako przepełnione
    konto...

  • 6. Data: 2015-03-08 00:31:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > możesz się do mnie odezwać na maila N...@g...pl
    > próbuję napisać do Ciebie list, ale skrzynka odrzuca jako przepełnione
    > konto...

    nie mozliwe. Moje konto jest na pewno ok tylko musisz adres odspamować.

  • 7. Data: 2015-03-08 17:11:32
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no świadomie lub nieświadomie zrobiłeś test na po-inteligencję...
    nie wiem czy Ci doniesiono, że ja w tym słaby jestem...

    adres to: pocztaonet, czy poczta.onet?

  • 8. Data: 2015-03-08 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > no świadomie lub nieświadomie zrobiłeś test na po-inteligencję...

    uff. Bo juz myslałem, ze ty okreslenia po-inteligencje uzywasz w znaczeniu
    pejoratywnym.

    > nie wiem czy Ci doniesiono, że ja w tym słaby jestem...

    Ogólnie masz takie podejscie jakbys był najmadrzejszy we wszystkich
    dziedzinach.
    A to to taczej internetowe przedszkole.

    > adres to: pocztaonet, czy poczta.onet?

    Oczywiscie z kropką.

  • 9. Data: 2015-03-08 19:54:36
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    to jak mogę wysłać maila?

  • 10. Data: 2015-03-08 21:19:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > to jak mogę wysłać maila?

    musisz przeczytac ze zrozumieniem cała nasza dyskusje.