  • 1. Data: 2003-01-20 10:25:26
    Temat: z dochodowego na ryczałt?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Cz można zrezygnować z dochodowego i od 2003r. wybrać ryczałt ( przy
    założeniu że obrót nie przekroczył 250 tyś EURO i działalność nie jest
    wyłączona z ryczłtu)?
    Chodzi mi o to czy możliwa jest zmiana w tą stronę, bo że w przeciwną jest
    możliwa to wiem.
    B. pilne.

  • 2. Data: 2003-01-20 18:16:35
    Temat: Re: z dochodowego na ryczałt?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Kamila <K...@2...pl> wrote:
> [...]
    > wyłączona z ryczłtu)?
    > Chodzi mi o to czy możliwa jest zmiana w tą stronę, bo że w przeciwną

    Jak najbardziej.Ja nie "chwaląc" się dzisiaj to zrobiłem.Jak chcesz
    jeszcze zdążyć to pisz zawiadomienie i biegiem na pocztę,coby dzisiaj
    jeszcze wyszło.Jutro już musztarda po obiedzie.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet