  • 1. Data: 2005-04-28 10:26:47
    Temat: zakup dzialki - odliczenie
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    witam

    w 2004 r kupilem dzialke budowlana. czesc kasy mialem "uciulane" czesc
    dolozyli mi rodzice. oczywiscie zakup z aktem notarialnym etc. odprowadzolem
    za to nalezny podatek.
    teraz pytanie czy moge sobie to odliczyc na pit-d czy nie. wartosc dzialki
    to jakies 18,5K zl. czyli mialbym pare groszy oszczedzone, ale nie bardzo
    wiem czy US nie czepi mi sie o brak "formalnej" darowizny itd. ostatecznie
    chyba nie powinien bo pzrez 28 lat zycia mozna naskladac sobie 18 ty zl :D
    klopot dodatkowy to brak podatku do zwrotu w tym roku - nie przekroczylem
    progu akurat...
    co radzicie? da sie to odliczyc?

    mosciak

  • 2. Data: 2005-04-28 11:50:02
    Temat: Re: zakup dzialki - odliczenie
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    witam
    nie ma czegos takiego jak ulga na zakup "dzialki budowlanej" nic nie
    odliczysz

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 3. Data: 2005-04-28 15:39:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mosciak wrote:
> [...]
    > dolozyli mi rodzice. oczywiscie zakup z aktem notarialnym etc. odprowadzolem

    a pdoatek od darowizny rodziców też odprowadziłeś?

  • 4. Data: 2005-04-28 19:09:00
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    co w takim razie z czescia D druku PIT-D?

  • 5. Data: 2005-04-28 19:10:50
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    no wlasnie nie... ale czy naprawde musze? powiedzmy ze naciulalem ta kwote z
    "prezentow od babci"

    nie naplam sie na to odliczenie - o ile w ogole jest mozliwe - lae jednak
    szkoda by bylo tych kilku zl...