1. Data: 2006-10-18 10:46:41
Temat:zakup telefonu komórkowego
Od:simonet<d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zaksiegować zakup telefonu komórkowego na potrzeby prowadzonej, jako
osoba fizyczna działalności gospodarczej. Cena detaliczna telefonu poniżej 1500
zł. Jak zaksięgować w przypadku zakupu tego telefonu na raty?

-> http://usenet.pomocprawna.info

2. Data: 2006-10-19 09:06:16
Temat:Re: zakup telefonu komórkowego
Od:"Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1500
> zł. Jak zaksięgować w przypadku zakupu tego telefonu na raty?

materiałowo

źródło finansowania nie ma wplyw na ksiegowanie zakupu telefonu,