  • 1. Data: 2007-05-15 12:18:39
    Temat: zapłata za zbycie praw majątkowych
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

    Dzień dobry!

    Zawieram umowę o dzieło (wykonanie rysunku) ale widziałem wzór takiej umowy,
    wraz z załącznikiem o przeniesieniu na nabywcę majątkowych praw autorskich.
    We wzorze takiego załącznika istnieje zapis o zapłacie za przeniesienie tych
    praw.

    Czy taki załącznik i osobna zapłata to jest wymóg prawny, czy wystarczy po
    prostu jedna umowa o dzieło i w jakimś paragrafie tej umowy zawiera się opis
    zbycia praw majątkowych?

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2007-05-15 20:59:28
    Temat: Re: zapłata za zbycie praw majątkowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 May 2007, GrzegorzP wrote:

> [...]
    > prostu jedna umowa o dzieło i w jakimś paragrafie tej umowy zawiera się opis

    Na mój gust wystarczy jedna umowa, tyle że zapisy dotyczące przeniesienia
    praw powinny być *wyraźne* (w żadnym przypadku "zbywa wszystkie prawa",
    bo liczą się wszystkie prawa WYMIENIONE, osobno powinny być ujęte prawa
    zależne itp).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-05-16 05:58:17
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0705152257370.3912@athlon64...

> [...]
    > praw powinny być *wyraźne* (w żadnym przypadku "zbywa wszystkie prawa",
    > bo liczą się wszystkie prawa WYMIENIONE, osobno powinny być ujęte prawa

    ok, dziękuję za podpowiedź :)
    Miłego dnia!