1. Data: 2003-11-26 16:51:06
Temat:zaswiadczenie o niezaleganiu
Od:p...@a...pl (Pitus) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuje zaswiadczenie z US i ZUS, ze nie zalegam z podatkiem
i ze skladkami. Jednoosobowa DG na kpir. Z czym powinienem pojsc,
jakies druki, czy pismo? Ile mniej wiecej trwa zalatwienie takiego
zaswiadczenia?

pozdrowienia
p.

2. Data: 2003-11-26 18:57:44
Temat:Re: zaswiadczenie o niezaleganiu
Od:"sia_ka" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i ze skladkami. Jednoosobowa DG na kpir. Z czym powinienem pojsc,
> jakies druki, czy pismo? Ile mniej wiecej trwa zalatwienie takiego

W US musisz wypełnić taki wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu,
uiścić opłatę skarbową - ok 60 PLN jesli się nie mylę i czekać ok 7 dni.
Czasami, jak się poprosi, może być przygotowane zaświadczenie szybciej.
Jak jest z tym w ZUS - nie wiem.

Pozdrawiam
sia_ka

3. Data: 2003-11-26 23:14:36
Od:"maxfire" <z...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Pitus <p...@a...pl> w pocie czoła napisał(a):
> [...]
> i ze skladkami. Jednoosobowa DG na kpir. Z czym powinienem pojsc,
> jakies druki, czy pismo? Ile mniej wiecej trwa zalatwienie takiego

Z US wniosek wypełniasz na miejscu, opłata to zależy jeśli np. dla biura
emerytalnego nie płaciłem, dla banku 15zł.(3 dni)
Z ZUS mozesz zadzwonić przyślą pocztą lub faxem - darmocha ( ja czekałem
tydzień ale wiem, że można szybciej.

--
Max&Amaruc
"Jeśli wszystko rozumiesz, to znaczy

4. Data: 2003-11-27 08:23:36
Od:"fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> emerytalnego nie płaciłem, dla banku 15zł.(3 dni)
> Z ZUS mozesz zadzwonić przyślą pocztą lub faxem - darmocha ( ja czekałem

Ejjjjjjjjjjjjjjjjjj
z ZUS to nie taaaak ......... kurdelebele

Do ZUS wypełniasz wniosek o niezaleganie i załącznik do wniosku
(przyjamnoiej tak sobie Kamienna Góra wymyśliła)
i ddopiero to faksujesz ... i przyślą .... na telefon to teraz już chyba
nawek pogotowie przyjeżdżać nie będzie :))))))))

pozdrawiam
fart

5. Data: 2003-11-27 21:37:23
Od:"maxfire" <z...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

fart <a...@w...pl> w pocie czoła napisał(a):
.
> (przyjamnoiej tak sobie Kamienna Góra wymyśliła)

Zus w Szczecinie nie.

na telefon to teraz już chyba
> nawek pogotowie przyjeżdżać nie będzie :))))))))

Ja brałem zaświadczenie ok 1,5 m-ca temu i załatwiłem przez telefon - może
teraz jest inaczej. Byłem mile zaskoczony że nie muszę jechać osobiście bo
mieszkam poza Szczecinem.
BTW ani zus ani US nie darzę sympatią.

6. Data: 2003-12-01 23:03:38
Od:p...@a...pl (Pitus) szukaj wiadomości tego autora

maxfire <z...@j...cy> wrote:

> Z US wniosek wypełniasz na miejscu, opłata to zależy jeśli np. dla biura
> emerytalnego nie płaciłem, dla banku 15zł.(3 dni)

juz wiem.

znaczki skarbowe - 15zl przy odbiorze zaswiadczenia i 5zl przy
skladaniu podania, czas - tydzien.

> Z ZUS mozesz zadzwonić przyślą pocztą lub faxem - darmocha ( ja czekałem
> tydzień ale wiem, że można szybciej.

potwierdzam - za darmo, ale maja czas dwa tygodnie.

p.