  • 1. Data: 2003-11-26 16:51:06
    Temat: zaswiadczenie o niezaleganiu
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witam,

    Potrzebuje zaswiadczenie z US i ZUS, ze nie zalegam z podatkiem
    i ze skladkami. Jednoosobowa DG na kpir. Z czym powinienem pojsc,
    jakies druki, czy pismo? Ile mniej wiecej trwa zalatwienie takiego
    zaswiadczenia?

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2003-11-26 18:57:44
    Temat: Re: zaswiadczenie o niezaleganiu
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i ze skladkami. Jednoosobowa DG na kpir. Z czym powinienem pojsc,
    > jakies druki, czy pismo? Ile mniej wiecej trwa zalatwienie takiego

    W US musisz wypełnić taki wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu,
    uiścić opłatę skarbową - ok 60 PLN jesli się nie mylę i czekać ok 7 dni.
    Czasami, jak się poprosi, może być przygotowane zaświadczenie szybciej.
    Jak jest z tym w ZUS - nie wiem.

    Pozdrawiam
    sia_ka

  • 3. Data: 2003-11-26 23:14:36
    Od: "maxfire" <z...@j...cy>

    Pitus <p...@a...pl> w pocie czoła napisał(a):
> [...]
    > i ze skladkami. Jednoosobowa DG na kpir. Z czym powinienem pojsc,
    > jakies druki, czy pismo? Ile mniej wiecej trwa zalatwienie takiego

    Z US wniosek wypełniasz na miejscu, opłata to zależy jeśli np. dla biura
    emerytalnego nie płaciłem, dla banku 15zł.(3 dni)
    Z ZUS mozesz zadzwonić przyślą pocztą lub faxem - darmocha ( ja czekałem
    tydzień ale wiem, że można szybciej.

    --
    Max&Amaruc
    "Jeśli wszystko rozumiesz, to znaczy

  • 4. Data: 2003-11-27 08:23:36
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > emerytalnego nie płaciłem, dla banku 15zł.(3 dni)
    > Z ZUS mozesz zadzwonić przyślą pocztą lub faxem - darmocha ( ja czekałem

    Ejjjjjjjjjjjjjjjjjj
    z ZUS to nie taaaak ......... kurdelebele

    Do ZUS wypełniasz wniosek o niezaleganie i załącznik do wniosku
    (przyjamnoiej tak sobie Kamienna Góra wymyśliła)
    i ddopiero to faksujesz ... i przyślą .... na telefon to teraz już chyba
    nawek pogotowie przyjeżdżać nie będzie :))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2003-11-27 21:37:23
    Od: "maxfire" <z...@j...cy>

    fart <a...@w...pl> w pocie czoła napisał(a):
    .
    > (przyjamnoiej tak sobie Kamienna Góra wymyśliła)

    Zus w Szczecinie nie.

    na telefon to teraz już chyba
    > nawek pogotowie przyjeżdżać nie będzie :))))))))

    Ja brałem zaświadczenie ok 1,5 m-ca temu i załatwiłem przez telefon - może
    teraz jest inaczej. Byłem mile zaskoczony że nie muszę jechać osobiście bo
    mieszkam poza Szczecinem.
    BTW ani zus ani US nie darzę sympatią.

  • 6. Data: 2003-12-01 23:03:38
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    maxfire <z...@j...cy> wrote:

    > Z US wniosek wypełniasz na miejscu, opłata to zależy jeśli np. dla biura
    > emerytalnego nie płaciłem, dla banku 15zł.(3 dni)

    juz wiem.

    znaczki skarbowe - 15zl przy odbiorze zaswiadczenia i 5zl przy
    skladaniu podania, czas - tydzien.

    > Z ZUS mozesz zadzwonić przyślą pocztą lub faxem - darmocha ( ja czekałem
    > tydzień ale wiem, że można szybciej.

    potwierdzam - za darmo, ale maja czas dwa tygodnie.

    p.