  • 1. Data: 2005-03-02 09:48:57
    Temat: zawieruszył mi się niewysłany PIT11 :(
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Gdzieś mi się podczas szykowania poczty dziadostwo zawieruszyło no...

    No i nie wysłałam.. Co robić ?!!
    Kiedyś jak nie wysłałam w terminie PIT-u 4 to pisałam czynnym żal, czy teraz
    postąpić podobnie ?
    Hmmm.. ale jakieś by mogło być moje usprawiedliwienie.. "zapomniałam?" :(
    Jak to w ogóle wygląda.. to gorsze czy równe wykroczenie niewysłaniu PIT-u 4
    ? bo wtedy mi postępowanie umorzyli i było elegancko... uhhh normalnie
    zrobię chyba w portki ze strachu :(

    A tak przy okazji tych PIT-ów 11 i 8B... to liczy się data kiedy urząd
    dostaje, czy data stempla pocztowego..
    Bo ja wysyłałam wszystkie 28 lutego, ale gdzieś w necie wyczytałam, że ponoć
    liczy się data wpływu..
    i teraz już głupieję :(
    Pomóżcie,
    skruszona Monia.

  • 2. Data: 2005-03-02 10:16:50
    Temat: Re: zawieruszył mi się niewysłany PIT11 :(
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 4
    > ? bo wtedy mi postępowanie umorzyli i było elegancko... uhhh normalnie

    Na pewno nie jest to gorzej niz w przypadku PIT-4. W najgorszym razie tak
    samo. Wlasnych doswiadczen ze spoznieniami niestety nie mam.

    Tutaj bylbym spokojny. Data stempla.

    marekz

  • 3. Data: 2005-03-03 07:05:31
    Temat: Odp: zawieruszył mi się niewysłany PIT11 :(
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Użytkownik MarekZ <m...@w...irc.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d043rn$dv2$...@a...news.tpi.pl...

    > Tutaj bylbym spokojny. Data stempla.

    uff.. to mnie uspokoiłeś :)
    a co z tym niewysłanym, ludki kochane pomóżcie, czy nikt nie miał podobnych
    doświadczeń ?
    proszę..