  • 1. Data: 2005-07-14 07:45:16
    Temat: zawieszenie działalności
    Od: "kamil" <t...@t...pl>

    Witam, mam takie pytanie:

    W Zusie poinformowano mnie, że od wejścia do UE nie ma czegoś takiego jak
    zawieszenie działalności gospodarczej, że albo się ją prowadzi, albo
    likwiduje.

    Jest tak rzeczywiście?

    I jeszcze jedno pytanie:

    Jak ktoś zawiesił działalność przed zmianą ustawy, to co wtedy? I
    zarejestrowaną ma ją do dzisiaj?

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-07-14 09:46:14
    Temat: Re: zawieszenie działalności
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "kamil" <t...@t...pl> napisał
    > W Zusie poinformowano mnie, że od wejścia do UE nie ma czegoś takiego jak
    > zawieszenie działalności gospodarczej, że albo się ją prowadzi, albo
    > likwiduje.

    Re : Podaj proszę w którym oddziale/inspektoracie ZUS uzyskałeś taką
    informację.

  • 3. Data: 2005-07-14 10:07:42
    Od: "kamil" <t...@t...pl>

    W tym na litomskiej....

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:db5c8r$sjq$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2005-07-14 10:46:48
    Od: "Kurka" <k...@n...pl>

    Użytkownik "kamil" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > W tym na litomskiej....

    Gdybys jeszcze nazwe miasta podal, to byloby super;-)

    Kurka

  • 5. Data: 2005-07-14 11:59:34
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Gdybys jeszcze nazwe miasta podal, to byloby super;-)

    Jak ktos jest z Warszawy to pewnie mysli ze wszyscy tez sa z Warszawy ;-)

    PS. z ta warszawa strzelalem ;-P

  • 6. Data: 2005-07-14 12:07:01
    Od: "kamil" <t...@t...pl>

    Wrocław

  • 7. Data: 2005-07-14 12:07:26
    Od: "kamil" <t...@t...pl>

    wrocław

  • 8. Data: 2005-07-14 12:10:15
    Od: "kamil" <t...@t...pl>

    To jak to w końcu jest?

    Można chwilowo zawieszać działalność w zusie? Działalność moja polega na tym
    że jak dostaje zlecenie to dopiero wykonuje usluge... mogę np. przez pol
    miesiaca być bez roboty....

    pozdr

  • 9. Data: 2005-07-14 12:27:40
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    kamil napisał(a):
    > To jak to w końcu jest?
    >
    > Można chwilowo zawieszać działalność w zusie?

    nie ma pojęcia zawiesznie

    wyrejestruj sie na czas gdy nie masz roboty , problem ? na stronach zusu
    pisze o tym

    Pozdrawiam M.

  • 10. Data: 2005-07-14 12:56:49
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Jul 2005 14:10:15 +0200, kamil napisał(a):

> [...]
    > że jak dostaje zlecenie to dopiero wykonuje usluge... mogę np. przez pol

    Pół miesiąca? Prosisz się o kłopoty. A jak nie masz roboty to leżysz
    do góry brzuchem, czy w jakiś sposób szukasz zleceń (reklama,
    akwizycja itp) - pamiętaj że działania w kierunku pozyskania zleceń
    to też działalność i jak kiedyś cie dorwie jakiś nadgorliwy
    urzędnik to będziesz miał ciepło...

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl