  • 1. Data: 2014-07-06 12:31:23
    Temat: zawieszenie dzialanosci a koszty
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Witajcie
    Czy możecie mi powiedzieć czy przy zawieszeniu dzialanosci na lipiec-
    sierpien nie mogę niczego wrzucać w koszty czy są jakieś koszty, które można
    np musialem dokonac okresowego przegladu auta firmowego w lipcu , abonament
    komorek itp . A jak jest z kosztem paliwa (jestem w "ryczalcie" 50/50
    dzialanosc/ prywatne jezdzenie)
    Przemek

  • 2. Data: 2014-07-06 12:41:09
    Temat: Re: zawieszenie dzialanosci a koszty
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 06-07-2014 12:31, Przemek pisze:
> [...]
    > np musialem dokonac okresowego przegladu auta firmowego w lipcu , abonament
    > komorek itp . A jak jest z kosztem paliwa (jestem w "ryczalcie" 50/50

    Przegląd, czy abonamenty wynikają ze zdarzeń przeszłych, przed
    zawieszeniem DG, więc ja bym w koszty wrzucił.
    Co do paliwa, to już tego nie widzę.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2014-07-06 21:48:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-06 12:31, Przemek pisze:
    > Witajcie
    > Czy możecie mi powiedzieć czy przy zawieszeniu dzialanosci na lipiec-
    > sierpien

    Jaki jest sens zawieszenia na dwa miechy?

  • 4. Data: 2014-07-06 22:26:38
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > Jaki jest sens zawieszenia na dwa miechy?

    Taki ze oszczedzam na srusie i ksiegowej 2600 - a poniewaz robie projekty
    wiec normalnie pracuje przez te dwa miechy, tylko faktury bede wystawial
    znacznie pozniej.

    Jesli moge to chce uniknac utylizacji mej forsy chociaz z dwoch miesiecy.

  • 5. Data: 2014-07-07 11:15:58
    Od: "Iw" <g...@o...eu>

    No to chłopie księgowej stanowczo za dużo płacisz, skoro nawet się nie
    możesz jej zapytać o to, o co pytasz na grupie;)...

    Pozdr.
    iw

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl> napisał w
    wiadomości news:53b9b105$0$2354$65785112@news.neostrada.pl...

  • 6. Data: 2014-07-07 20:22:37
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Iw" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    > No to chłopie księgowej stanowczo za dużo płacisz, skoro nawet się nie
    > możesz jej zapytać o to, o co pytasz na grupie;)...
    Niestety zyję w takim kraju gdzie niby jeden przepis tylko każdy
    interpretuje inaczej, więc wolę się dowiedzieć jak najwięcej z różnych
    źródeł...żebym mógł w razie czego z nią merytorycznie pogadać.

    A poza tym to masz coś merytorycznego do powiedzenia czy tylko tak sobie
    gadasz?

  • 7. Data: 2014-07-08 11:03:14
    Od: "Iw" <g...@o...eu>

    W czasie zawieszenia DG możesz ponosić koszty niezbędne do zachowania lub
    zabezpieczenia źródła przychodów. Zakup paliwa do takich z pewnością nie
    należy. To tak merytorycznie, żebyś się juz tak nie unosił:)...

    iw

  • 8. Data: 2014-07-08 11:22:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-08 11:03, Iw pisze:
    > W czasie zawieszenia DG możesz ponosić koszty niezbędne do zachowania lub
    > zabezpieczenia źródła przychodów. Zakup paliwa do takich z pewnością nie
    > należy. To tak merytorycznie, żebyś się juz tak nie unosił:)...

    No ale... jak musi szybko podjechać do płonącego biura? ;)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2014-07-08 12:54:07
    Od: "Iw" <g...@o...eu>

    > No ale... jak musi szybko podjechać do płonącego biura? ;)

    No jeśli będzie mógł udowodnić ten fakt i precyzyjnie obliczyć, ile wtedy
    paliwa zużył... :)

    iw

  • 10. Data: 2014-07-08 18:31:17
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    >W czasie zawieszenia DG możesz ponosić koszty niezbędne do zachowania lub
    >zabezpieczenia źródła przychodów. Zakup paliwa do takich z pewnością nie
    >należy. To tak merytorycznie, żebyś się juz tak nie unosił:)...

    O widzisz i to juz dla mnie jest wazna informacja.
    Dziekuje
    Przemek