  • 1. Data: 2008-03-17 15:03:50
    Temat: złe dane nabywcy na fakturze z 2007r
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Sprzedawca wpisał złe dane nabywcy na fakturze. NIP wpisał poprawny.
    Przyjmując fakturę nie sprawdziłem tego. W jaki sposób to teraz naprawić.
    Nota korygująca? Czy sprzedawca może lub powinien w takim przypadku zmienić
    dane na fakturze?
    Próbowałem się dogadać, ale wykazał postawę asertywną :) Tłumaczy się, że
    będzie musiał wystawić korektę, będę musiał przyjechać, że on inaczej nie
    może itp.

    SOTB

  • 2. Data: 2008-03-17 15:47:15
    Temat: Re: złe dane nabywcy na fakturze z 2007r
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    sotb pisze:
    > Sprzedawca wpisał złe dane nabywcy na fakturze. NIP wpisał poprawny.

    rozumiem że ty byłeś nabywcą? jeżeli tak to Ty wystaw sprzedawcy notę
    korygującą do faktury w której skorygujesz błędne dane. wyślij ją do
    sprzedawcy, kopię podepnij pod fakturę i gotowe.

    Zaznaczam że nie jestem księgowym, więc dobrze byłoby gdyby ktoś
    bardziej kompetentny potwierdził.

    pozdrawiam, g.

  • 3. Data: 2008-03-17 15:51:39
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > sprzedawcy, kopię podepnij pod fakturę i gotowe.
    > Zaznaczam że nie jestem księgowym, więc dobrze byłoby gdyby ktoś

    Chyba że bedziesz chciał zmienić całe dane: imię, nazwisko, adres. Ten numer
    raczej nie przejdzie.

  • 4. Data: 2008-03-19 14:34:37
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba że bedziesz chciał zmienić całe dane: imię, nazwisko, adres. Ten
    > numer raczej nie przejdzie.

    Nip jest tylko dobry. Pozostałe dane adres, nazwa firmy jest zła.

    SOTB