  • 1. Data: 2005-01-28 11:07:54
    Temat: zmiana adresu pracownika.. - zgłaszać do zus ?
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    na ZUA z zaznaczeniem "1-zmiana danych" i bieżącą datą ?
    czy wcale ?
    z góry dziękuję za podpowiedź

    ps. panie w ZUS odłożyły słuchawki na biurka i poszły na kawę,
    więc kogóż mogę w tej sytuacji zapytać, jeśli nie Was :)
    Pozdrawiam,Monia

  • 2. Data: 2005-01-28 14:27:50
    Temat: Re: zmiana adresu pracownika.. - zgłaszać do zus ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik monia napisał:

    > na ZUA z zaznaczeniem "1-zmiana danych" i bieżącą datą ?
    > czy wcale ?
    > z góry dziękuję za podpowiedź

    Zgłaszać. Z bieżącą datą.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2005-01-28 18:06:22
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Zgłaszać. Z bieżącą datą.
    >
    > Maddy
    Z bieżącą datą wypełnienia, czy też podleganiu ubezpieczeniom?

    PawełJ

  • 4. Data: 2005-02-01 07:14:14
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ctduus$7ag$1@news.onet.pl...

    > Z bieżącą datą wypełnienia, czy też podleganiu ubezpieczeniom?

    no właśnie... którą ?

  • 5. Data: 2005-02-01 07:31:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    monia napisał(a):
    > Użytkownik "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ctduus$7ag$1@news.onet.pl...

    > no właśnie... którą ?

    Tam jest kilka dat więc sprecyzujcie o która wam chodzi.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2005-02-01 07:54:48
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    napisał w

    > Tam jest kilka dat więc sprecyzujcie o która wam chodzi.

    Chodzi o to, którą datę zmienić na bieżącą.. mianowicie - wypełnienia
    dokumentu, czy rozpoczęcia podleganiu ubezpieczeniom ?
    Bo mam pracownika, który zgłoszony był do ubezpieczeń z datą 01.12.2003
    a 10.01.2005 zmienił miejsce zamieszkania.
    Osobiście wydaje mi się, że daty zgłoszenia do ubezpieczeń nie powinnam
    ruszać, tylko jak już to datę wypełnienia ustawić na bieżącą.. ale wolę się
    upewnić..
    Jak Ty uważasz Maddy ?
    Dziękuję, Monia.
    ps. pomijam fakt że w dalszym ciągu nie mogę się dodzwonić do zus-u :(

  • 7. Data: 2005-02-01 09:27:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    monia napisał(a):

> [...]
    > ruszać, tylko jak już to datę wypełnienia ustawić na bieżącą.. ale wolę się

    Uważam tak samo. Data zgłoszenia to data ostatniej rejestracji w związku
    z powstanie obowiązku ubezpieczniowego, aktualizacje danych sie nie liczą.
    Ale data wypełnienia to data bieżąca.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl