  • 1. Data: 2014-08-06 18:37:28
    Temat: zus i krus
    Od: "Rolnik" <p...@w...pl>

    Witam wszystkich. Jestem rolnik a że po żniwach poszłem do roboty do miasta.
    Zatrudnili mnie na umowę i płacą zus i us i tera moje pytanie:
    Jak to jest jak się jednocześnie płci krus i zus i us?
    Czy można w rocznym rozliczeniu coś zwrócić z krusu, czy z zusu, usu?

  • 2. Data: 2014-08-06 20:22:18
    Temat: Re: zus i krus
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-08-06 18:37, Rolnik pisze:
> [...]
    > Jak to jest jak się jednocześnie płci krus i zus i us?
    > Czy można w rocznym rozliczeniu coś zwrócić z krusu, czy z zusu, usu?

    Zastanowiłem się chwilę i pomyślałem, że skoro w kasie ZUSu widać dno,to
    pewnie musisz płacić ZUS, bo jest znacznie wyższy niż KRUS.

    Potem założyłem gogle i utwierdziłem się w swej teorii.