  • 1. Data: 2008-03-15 12:04:53
    Temat: zwolnienie podczas ciąży
    Od: "Gosia" <gosiapraca(malpka)orange.pl>

    Mam pytanie, czy jeżeli będę w ciąży pracując i pójdę na zwolnienie
    lekarskie to czy pracodawca ponosi wszelkie koszty zatrudnienia czy wszystko
    płaci wtedy ZUS zarówno pensję i składki ?

    Proszę o podpowiedz.

    Gosia

  • 2. Data: 2008-03-16 19:25:03
    Temat: Re: zwolnienie podczas ciąży
    Od: marjek <m...@N...pl>

    Gosia napisał(a):
    > Mam pytanie, czy jeżeli będę w ciąży pracując i pójdę na zwolnienie
    > lekarskie to czy pracodawca ponosi wszelkie koszty zatrudnienia czy
    > wszystko płaci wtedy ZUS zarówno pensję i składki ?

    Zwolnienie to zwolnienie - 33 dni pracodawca płaci jak wynagrodzenie,
    później ZUS (lub dalej pracodawca, ale potrącając ze składek) - w
    przypadku ciąży masz płacone 100% podstawy.
    Marek