  • 1. Data: 2008-02-08 10:05:36
    Temat: zwolnienie z vat a towary akcyzowe
    Od: BearBag <c...@g...com>

    czy jesli prowadze firme ktora zajmuje sie sprzedaza aut uzywanych
    (krajowych) to przysluguje mi zwolnienie z VAT jesli nie przekroczylem
    50.000 ?
    Samochody to niby towar akcyzowy a wiec niepodlegajacy zwolnieniu z
    VAT ale z drugiej strony to uzywane auta krajowe wiec nie bardzo to mi
    podchodzi pod towar akcyzowy. Pytalem sie dwoch urzednikow juz i kazdy
    interpretowal to inaczej...
    Dzialalnosc jest dopiero co otwarta jesli to ma znaczenie.
    Jakiego rzedu moga byc kary jesli zglosi sie za pozno do Vatu ?