  • 1. Data: 2003-02-24 22:14:52
    Temat: zwrot pieniedzy jak?
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    A jak Urzad Skarbowy zwraca pieniadze, gdzie jest miejsce na wpisanie
    swojego numeru konta w banku na ktore US ma przelac pieniadze? widze tylko
    konta urzedow skarbowych w internecie, a odwrotnie oczywiscie nie ma, och ci
    oszusci.

    dziekuje

  • 2. Data: 2003-02-24 23:26:29
    Temat: Re: zwrot pieniedzy jak?
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > konta urzedow skarbowych w internecie, a odwrotnie oczywiscie nie ma, och

    W moim US mają taki dodatkowy świstek, który należy dołączyć do zeznania i
    na nim podaje się swój nr konta.
    W tym roku (przynajmniej u mnie) za zwrot przekazem liczą sobie 3 zł.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-02-25 00:06:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | A jak Urząd Skarbowy zwraca pieniądze, gdzie jest miejsce na wpisanie
    | swojego numeru konta w banku na które US ma przeląc pieniądze? widzę tylko
    | konta urzędów skarbowych w Internecie, a odwrotnie oczywiście nie ma, och
    ci
    | oszuści.

    Na druku NIP jest miejsce dla rachunku bankowego.

  • 4. Data: 2003-02-25 08:15:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Feb 2003, piotr wrote:

    >+ A jak Urzad Skarbowy zwraca pieniadze, gdzie jest miejsce na wpisanie
    >+ swojego numeru konta w banku na ktore US ma przelac pieniadze?

    Zdaje się że ledwo co było: NIP-1 i/lub NIP-3 !

    >+ widze tylko
    >+ konta urzedow skarbowych w internecie, a odwrotnie oczywiscie
    >+ nie ma, och ci oszusci.

    Znaczy, MinFin nie był łaskaw podać twojego konta ??
    No, fakt, jak tak można... Czyżbyś chciał naprawić ich błąd ??
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-02-26 04:09:45
    Od: "Michał M." <m...@l...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta urzedow skarbowych w internecie, a odwrotnie oczywiscie nie ma, och

    przeciez to się składa na druku NIP, najlepiej nie zapytać się i wyzwać od
    oszustów

    Pozdrawiam Michał