  • 1. Data: 2007-02-01 23:11:58
    Temat: zwrot podatku czy nie?
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Nie jestem troche zorientowany.
    Zatem podstawowe pytanie, bo obila mi sie cos o uszy kwota 2700zl jako kwota
    progowa.
    Czy jezeli jestem samotna osoba, ktora za rok 2006 wykarze dochod mniej
    wiecej 7000zl to czy otrzymam jakis zwrot podatku?

  • 2. Data: 2007-02-02 02:41:10
    Temat: Re: zwrot podatku czy nie?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Pawel" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Czy jezeli jestem samotna osoba, ktora za rok 2006 wykarze dochod mniej
    > wiecej 7000zl to czy otrzymam jakis zwrot podatku?

    www.pity.pl
    ściągnąć, zainstalować, uruchomić, wpisać, zobaczyć i napisać na grupę czy
    dostanie, czy nie.

  • 3. Data: 2007-02-02 22:01:25
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > ściągnąć, zainstalować, uruchomić, wpisać, zobaczyć i napisać na grupę czy
    > dostanie, czy nie.

    nie mam swojego komputera, jesli bede juz wypelnial pit (pisze z pracy) to
    postaram sie skorzystac z tego programu, najpierw musze dostac odpowiednie
    pity, z instytucji dla ktorych pracowalem w roku ubieglym. dzieki w kazdym
    razie za link

    czy ktos moglby mi mimo wszytko mniej wiecej odpowiedziec na zadane
    wczesniej pytanie?

  • 4. Data: 2007-02-02 22:05:52
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czy ktos moglby mi mimo wszytko mniej wiecej odpowiedziec na
    > zadane
    > wczesniej pytanie?

    Zaley z jakiego tytuu ten dochd. Jak z jakiej

  • 5. Data: 2007-02-02 22:09:41
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czy ktos moglby mi mimo wszytko mniej wiecej odpowiedziec na
    > zadane
    > wczesniej pytanie?

    Zalezy z jakiego tytulu ten dochod. Jak z jakiejs umowy o prace,
    to moze nie byc zwrotu lub moze on byc niewielki. Jak z umow
    cywilnoprawnych lub innych sensownych zrodel, to mozna sie
    spodziewac zwrotu w okolicach 530 zl.

    marekz

  • 6. Data: 2007-02-03 09:37:49
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > to moze nie byc zwrotu lub moze on byc niewielki. Jak z umow
    > cywilnoprawnych lub innych sensownych zrodel, to mozna sie

    sa to umowy o dzielo (90%) i stypendia (10%)

  • 7. Data: 2007-02-03 15:46:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > sa to umowy o dzielo (90%) i stypendia (10%)

    Kurde.
    Podaj mi konkretne kwoty, to ci wysle pdfa z pitem.