1. Data: 2003-03-17 10:50:34
Temat:zwrot podatku - jak dlugo?
Od:Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

jak długo będę czekał na kasę na moim koncie, jeśli rozliczyłem się i
wysłałem PIT ponad 3 tygodnie temu?

Czy ktoś ma doświadczenia w rozliczaniu się grubo przed terminem?

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

2. Data: 2003-03-17 11:29:32
Temat:Re: zwrot podatku - jak dlugo?
Od:Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wozik wrote:

> jak długo będę czekał na kasę na moim koncie, jeśli rozliczyłem się i
> wysłałem PIT ponad 3 tygodnie temu?

Do 3 miesięcy, zazwyczaj nieco ponad 2

> Czy ktoś ma doświadczenia w rozliczaniu się grubo przed terminem?

Grubo przed terminem to było 2 stycznia (znam takich) a nie w marcu

3. Data: 2003-03-17 20:20:26
Od:"Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grubo przed terminem to było 2 stycznia (znam takich) a nie w marcu

Lowicz, pit zlozylem 23 stycznia, 31 stycznia kasa byla na koncie

Jean

4. Data: 2003-03-18 21:57:44
Od:"plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wozik" <w...@s...pl> wrote in message
> jak długo będę czekał na kasę na moim koncie, jeśli rozliczyłem się i
> wysłałem PIT ponad 3 tygodnie temu?

ja złożyłem 17 lutego i wczoraj dostałem kasę (w Warszawie)

przepisowo do trzech miesięcy, ale zwykle 4-6 tygodni to trwa

plusz