  • 1. Data: 2003-03-17 10:50:34
    Temat: zwrot podatku - jak dlugo?
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Hej,

    jak długo będę czekał na kasę na moim koncie, jeśli rozliczyłem się i
    wysłałem PIT ponad 3 tygodnie temu?

    Czy ktoś ma doświadczenia w rozliczaniu się grubo przed terminem?

    --
    wozik[at]stone.pl
    tHe sTaGe diVInG cLUb

  • 2. Data: 2003-03-17 11:29:32
    Temat: Re: zwrot podatku - jak dlugo?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Wozik wrote:

    > jak długo będę czekał na kasę na moim koncie, jeśli rozliczyłem się i
    > wysłałem PIT ponad 3 tygodnie temu?

    Do 3 miesięcy, zazwyczaj nieco ponad 2

    > Czy ktoś ma doświadczenia w rozliczaniu się grubo przed terminem?

    Grubo przed terminem to było 2 stycznia (znam takich) a nie w marcu

  • 3. Data: 2003-03-17 20:20:26
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Grubo przed terminem to było 2 stycznia (znam takich) a nie w marcu

    Lowicz, pit zlozylem 23 stycznia, 31 stycznia kasa byla na koncie

    Jean

  • 4. Data: 2003-03-18 21:57:44
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wozik" <w...@s...pl> wrote in message
    > jak długo będę czekał na kasę na moim koncie, jeśli rozliczyłem się i
    > wysłałem PIT ponad 3 tygodnie temu?

    ja złożyłem 17 lutego i wczoraj dostałem kasę (w Warszawie)

    przepisowo do trzech miesięcy, ale zwykle 4-6 tygodni to trwa

    --
    pozdrawiam
    plusz