  • 1. Data: 2003-04-28 08:15:34
    Temat: zwrot podatku na rachunek bankowy
    Od: "ewa faryj" <e...@W...pl>

    witam!

    czy ktos sie orientuje gdzie trzeba zglosic chec otrzymania zwrotu podaktu
    od US na rachunek bankowy, a nie standardowo przez poczte?

    pozdrawiam
    EWA

  • 2. Data: 2003-04-28 08:31:40
    Temat: Re: zwrot podatku na rachunek bankowy
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "ewa faryj" <e...@W...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > czy ktos sie orientuje gdzie trzeba zglosic chec otrzymania zwrotu podaktu
    > od US na rachunek bankowy, a nie standardowo przez poczte?

    NIP-3
    Przeczytaj grupę parę dni wstecz, a dowiesz się wszystkiego.

  • 3. Data: 2003-04-28 08:33:57
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > czy ktos sie orientuje gdzie trzeba zglosic chec otrzymania zwrotu podaktu
    > od US na rachunek bankowy, a nie standardowo przez poczte?

    Skladasz druk NIP-3 do US, albo wysylasz go listem poleconym.

  • 4. Data: 2003-04-28 08:39:12
    Od: c...@p...onet.pl

    > witam!
    >
    > czy ktos sie orientuje gdzie trzeba zglosic chec otrzymania zwrotu podaktu
    > od US na rachunek bankowy, a nie standardowo przez poczte?

    najlepiej razem z zeznaniem rocznym zlozyc do swojego urzedu skarbowego druk
    nip-3 w ktorym podajesz m.in. informacje o nazwie banku, numerze i posiadaczu
    rachunku.

    pozdrawiam
    clodine

  • 5. Data: 2003-04-28 09:58:19
    Od: b...@p...onet.pl

    >podajesz m.in. informacje o nazwie banku, numerze i posiadaczu
    > rachunku.

    Jeśli chodzi o posiadacza rachunku....
    Mojemu US jest zupełnie obojętne kogo podasz w NIP-3.
    Nie jest to bez znaczenia w dla banku i np. moj takiego przelewu nie przymie

    Czy we wszystkich US/bankach tak jest ??

    rafaello de D.

  • 6. Data: 2003-04-28 10:04:23
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jeśli chodzi o posiadacza rachunku....
    > Mojemu US jest zupełnie obojętne kogo podasz w NIP-3.
    > Nie jest to bez znaczenia w dla banku i np. moj takiego przelewu nie przymie

    Chyba jest odwrotnie ;-)

    Bo ja co roku podaje w NIP-3 wspolny rachunek z zona. Ale zone co roku
    wzywaja w celu ustalenia wlasciciela rachunku ;-)

    Kiedys wyslalem przelew i jako wlasciciela rachunku podalem "Gall
    Anonim". Doszedl ;-)

  • 7. Data: 2003-04-28 10:22:38
    Od: b...@p...onet.pl

    > Bo ja co roku podaje w NIP-3 wspolny rachunek z zona. Ale zone co roku
    > wzywaja w celu ustalenia wlasciciela rachunku ;-)

    w ubieglym roku zwrot podatku mojej Siostry zostal wyslany
    na rachunek bankowy mojej Mamy (zgodnie z NIP-3 mojej Siostry)
    US nic sie nie czepial ;)

    > Kiedys wyslalem przelew i jako wlasciciela rachunku podalem "Gall
    > Anonim". Doszedl ;-)

    i tu sie zgodze bo na ten rachunek bankowy moze wplacac nawet Gall ;)
    jednak gdy jest to przelew z US ze zwrotem od innej osoby
    bank mowi stanowcze NIE :-/

    Twoja sytuacja jest troszke inna od strony banku bo macie wspolny rach.
    ( Siostra i Mama nie maja takiego )

    rafaello de D.

  • 8. Data: 2003-04-28 21:58:01
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

> [...]
    > bank mowi stanowcze NIE :-/
    >
    > Twoja sytuacja jest troszke inna od strony banku bo macie wspolny rach.

    Jeszcze wzeszłym roku pomimo podana na NIP-3 posiadacza rachunku innego niż
    osoba która składa NIP-3, US wysyłała pieniążki na nazwisko osoby
    składającej NIP-3.
    W tym roku to się jednak zmieniło i przelew wychodzi na osobę podaną jako
    posiadacz rachunku.
    Inna sprawa, że przelew wykonany w nowym systemie numeracji rachunku -
    jeżeli numer sie zgadza, przez mało który bank zostanie zwrócony.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson

  • 9. Data: 2003-04-30 08:51:49
    Od: "rafaello de D." <w...@p...onet.pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > składającej NIP-3.
    > W tym roku to się jednak zmieniło i przelew wychodzi na osobę podaną

    hmm.... wczoraj odwiedziłem dwa US
    w obydwu powiedziano mi jednak, że w druku NIP-3
    jako podatnika i posiadacza rachunuku muszę podać tą samą osobę :-/
    czyli jednak coś się zmieniło ;) ale nie na taką zmianę liczyłem

    czy tak jest we wszystkich US ??
    czy tak stanowią przepisy??

  • 10. Data: 2003-05-01 08:49:16
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > hmm.... wczoraj odwiedziłem dwa US
    > w obydwu powiedziano mi jednak, że w druku NIP-3
    > jako podatnika i posiadacza rachunuku muszę podać tą samą osobę :-/
    > czyli jednak coś się zmieniło ;) ale nie na taką zmianę liczyłem

    Głupoty ci naopowidali, wierz mi że możesz podać kogo chcesz - w końcu po
    to jest ta rubryka na NIP-3 i NIP-1 - a tak z ciekawości - co za US?
    Strzeżcie się niedouczonych panienek w US!

    > czy tak jest we wszystkich US ??
    > czy tak stanowią przepisy??

    Żadne przepisy o tym nie stanowią!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.