1. Data: 2003-04-28 08:15:34
Temat:zwrot podatku na rachunek bankowy
Od:"ewa faryj" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

czy ktos sie orientuje gdzie trzeba zglosic chec otrzymania zwrotu podaktu
od US na rachunek bankowy, a nie standardowo przez poczte?

pozdrawiam
EWA

2. Data: 2003-04-28 08:31:40
Temat:Re: zwrot podatku na rachunek bankowy
Od:"KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewa faryj" <e...@W...pl> wrote in message
> [...]
>
> czy ktos sie orientuje gdzie trzeba zglosic chec otrzymania zwrotu podaktu
> od US na rachunek bankowy, a nie standardowo przez poczte?

NIP-3
Przeczytaj grupę parę dni wstecz, a dowiesz się wszystkiego.

3. Data: 2003-04-28 08:33:57
Od:KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos sie orientuje gdzie trzeba zglosic chec otrzymania zwrotu podaktu
> od US na rachunek bankowy, a nie standardowo przez poczte?

Skladasz druk NIP-3 do US, albo wysylasz go listem poleconym.

4. Data: 2003-04-28 08:39:12
Od:c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> witam!
>
> czy ktos sie orientuje gdzie trzeba zglosic chec otrzymania zwrotu podaktu
> od US na rachunek bankowy, a nie standardowo przez poczte?

najlepiej razem z zeznaniem rocznym zlozyc do swojego urzedu skarbowego druk
nip-3 w ktorym podajesz m.in. informacje o nazwie banku, numerze i posiadaczu
rachunku.

pozdrawiam
clodine

5. Data: 2003-04-28 09:58:19
Od:b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>podajesz m.in. informacje o nazwie banku, numerze i posiadaczu
> rachunku.

Jeśli chodzi o posiadacza rachunku....
Mojemu US jest zupełnie obojętne kogo podasz w NIP-3.
Nie jest to bez znaczenia w dla banku i np. moj takiego przelewu nie przymie

Czy we wszystkich US/bankach tak jest ??

rafaello de D.

6. Data: 2003-04-28 10:04:23
Od:KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o posiadacza rachunku....
> Mojemu US jest zupełnie obojętne kogo podasz w NIP-3.
> Nie jest to bez znaczenia w dla banku i np. moj takiego przelewu nie przymie

Chyba jest odwrotnie ;-)

Bo ja co roku podaje w NIP-3 wspolny rachunek z zona. Ale zone co roku
wzywaja w celu ustalenia wlasciciela rachunku ;-)

Kiedys wyslalem przelew i jako wlasciciela rachunku podalem "Gall
Anonim". Doszedl ;-)

7. Data: 2003-04-28 10:22:38
Od:b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Bo ja co roku podaje w NIP-3 wspolny rachunek z zona. Ale zone co roku
> wzywaja w celu ustalenia wlasciciela rachunku ;-)

w ubieglym roku zwrot podatku mojej Siostry zostal wyslany
na rachunek bankowy mojej Mamy (zgodnie z NIP-3 mojej Siostry)
US nic sie nie czepial ;)

> Kiedys wyslalem przelew i jako wlasciciela rachunku podalem "Gall
> Anonim". Doszedl ;-)

i tu sie zgodze bo na ten rachunek bankowy moze wplacac nawet Gall ;)
jednak gdy jest to przelew z US ze zwrotem od innej osoby
bank mowi stanowcze NIE :-/

Twoja sytuacja jest troszke inna od strony banku bo macie wspolny rach.
( Siostra i Mama nie maja takiego )

rafaello de D.

8. Data: 2003-04-28 21:58:01
Od:Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze b...@p...onet.pl:

> [...]
> bank mowi stanowcze NIE :-/
>
> Twoja sytuacja jest troszke inna od strony banku bo macie wspolny rach.

Jeszcze wzeszłym roku pomimo podana na NIP-3 posiadacza rachunku innego niż
osoba która składa NIP-3, US wysyłała pieniążki na nazwisko osoby
składającej NIP-3.
W tym roku to się jednak zmieniło i przelew wychodzi na osobę podaną jako
posiadacz rachunku.
Inna sprawa, że przelew wykonany w nowym systemie numeracji rachunku -
jeżeli numer sie zgadza, przez mało który bank zostanie zwrócony.

--
Pozdrawia... Budzik
b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
Bird Johnson

9. Data: 2003-04-30 08:51:49
Od:"rafaello de D." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> składającej NIP-3.
> W tym roku to się jednak zmieniło i przelew wychodzi na osobę podaną

hmm.... wczoraj odwiedziłem dwa US
w obydwu powiedziano mi jednak, że w druku NIP-3
jako podatnika i posiadacza rachunuku muszę podać tą samą osobę :-/
czyli jednak coś się zmieniło ;) ale nie na taką zmianę liczyłem

czy tak jest we wszystkich US ??
czy tak stanowią przepisy??

10. Data: 2003-05-01 08:49:16
Od:Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze w...@p...onet.pl:

> hmm.... wczoraj odwiedziłem dwa US
> w obydwu powiedziano mi jednak, że w druku NIP-3
> jako podatnika i posiadacza rachunuku muszę podać tą samą osobę :-/
> czyli jednak coś się zmieniło ;) ale nie na taką zmianę liczyłem

Głupoty ci naopowidali, wierz mi że możesz podać kogo chcesz - w końcu po
to jest ta rubryka na NIP-3 i NIP-1 - a tak z ciekawości - co za US?
Strzeżcie się niedouczonych panienek w US!

> czy tak jest we wszystkich US ??
> czy tak stanowią przepisy??

Żadne przepisy o tym nie stanowią!!!

--
Pozdrawia... Budzik
b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.