  • 1. Data: 2007-09-24 17:09:32
    Temat: zwrot vat naliczonego nad naleznym - jeszcze jedno pyt
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam,
    mam kilka pytan (dosyc pilne z uwagi na 25 wrzesnia)
    czy ubiegajac sie o zwrot vat'u mam obowiazek dolaczac wniosek o zwrot
    podatku (poz. 64), czy moge jedynie dolaczyc wnisek o przyspieszenie
    terminu zwortu (poz 65 - dek VAT7).

    czy musze gdzies wykazac, z ktorych miesiecy to beda faktury i czy jest
    jakies ograniczenie czasowe?

    czy moge wnosic o zwort czesci kwoty, a czesc przeniesc na nastepny miesiac?

  • 2. Data: 2007-09-24 17:53:32
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-09-2007 o 19:09:32 Ania <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > czy ubiegajac sie o zwrot vat'u mam obowiazek dolaczac wniosek o zwrot
    > podatku (poz. 64), czy moge jedynie dolaczyc wnisek o przyspieszenie

    A to zależy w którego "paragrafu" jedziesz. Czy nalezy Ci się zwrot w
    danym terminie
    "na wniosek"(wtedy zaznaczasz tylko odpowiednia kratke w deklaracji), czy
    na "umotywowany wniosek"
    (wtedy trzeba szraibnąć jakiegoś gniota że potrzebujesz tej kasy), czy
    chcesz przyśpieszyć termin
    (wtedy piszesz gniota że bardzo potrzebujesz tej kasy), czy co am jeszcze
    innego zostało

    > czy musze gdzies wykazac, z ktorych miesiecy to beda faktury i czy jest
    > jakies ograniczenie czasowe?

    Zrobią czynności sprawdzające albo kontrolę i będa wiedzieć.
    Jak na razie mam doświadczenia z 3.ma US i w każdym chcą co innego,

    > czy moge wnosic o zwort czesci kwoty, a czesc przeniesc na nastepny
    > miesiac?

    tak

  • 3. Data: 2007-09-24 22:18:23
    Od: Ania <a...@g...pl>

    t...@o...pl pisze:

> [...]
    >
    > Zrobią czynności sprawdzające albo kontrolę i będa wiedzieć.
    > Jak na razie mam doświadczenia z 3.ma US i w każdym chcą co innego,

    Dzieki :)