  • 1. Data: 2020-06-12 18:11:05
    Temat: Gdy wszystko przechlasz i przecpasz...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Krew mnie zalewa, gdy jakieś komedianty żalą się, że życie przepili:
    www.onet.pl/muzyka/onetmuzyka/krzysztof-cugowski-mar
    twi-sie-czy-bedzie-mial-z-czego-zyc-co-dalej/6etf9v9
    ,681c1dfa
    No qrwa górnicy kolejni lub kolejarze...
    A były składki na emerytury twórcze, za pośrednictwem swojego związku (nie wiem, czy
    są jeszcze utrzymane, ale raczej nie
    przepadły).

  • 2. Data: 2020-06-13 16:13:46
    Temat: Re: Gdy wszystko przechlasz i przecpasz...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-12 o 18:11, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    twi-sie-czy-bedzie-mial-z-czego-zyc-co-dalej/6etf9v9
    ,681c1dfa

    > No qrwa górnicy kolejni lub kolejarze...

    Nośniki danych używam do:
    - robienia codziennie backupu mojej pracy,
    - przechowywania zdjęć.

    O ile się nie mylę to w cenie każdego nośnika danych jest zrzuta na
    artystów, bo teoretycznie można na tym sobie zapisać np. jakieś nagrania.

    Ciekawe czy w cenie papieru jest zrzuta na pisarzy bo na papierze można
    zrobić ksero jakiejś książki.
    P.G.

  • 3. Data: 2020-06-14 09:31:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Coś tam było - papieru lub kopiarki.
    Ale nie w tym rzecz: środowisko, w którym się sra kasą, żeby powiedzieć "nie wyżyję z
    emerytury" (np. Rodowicz), lub inni im muszą
    jakieś domy spokojnej starości fundować.

    -----

  • 4. Data: 2020-06-15 11:21:32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-06-14 o 09:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Coś tam było - papieru lub kopiarki.
    > Ale nie w tym rzecz: środowisko, w którym się sra kasą, żeby powiedzieć
    > "nie wyżyję z emerytury" (np. Rodowicz), lub inni im muszą jakieś domy
    > spokojnej starości fundować.

    Szkoda czasu na dyskusję o oczywistych oczywistościach.

    Kiedyś słyszałem jakąś audycję w radiu jak wprowadzili możliwość
    upadłości konsumenckiej. Zadzwoniła słuchaczka i dopytywała obecnego w
    radiu prawnika co i jak ma załatwić. W rozmowie wyszło, że dług z
    którego ona nie potrafi się wygrzebać to kwota rzędu 3 tysiące złotych.
    Słychać było, że ten prawnik z trudem zachowuje powagę w udzielaniu jej
    odpowiedzi.

    A potem się okazuje, że jakiś gość (nie pamiętam nazwiska - taki z
    kolorowymi włosami) roztrwonił miliony i ogłasza upadłość i chyba po
    drodze sąd uznaje, że to nie było zawinione przez niego.
    P.G.

  • 5. Data: 2020-06-17 22:33:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2020 11:21:32 +0200, Piotr Gałka napisał(a):
> [...]

    Z tym sraniem to tak nie zawsze.
    Jedni moze i sraja, a inni nie mieli szczescia i teraz glodowa
    emeryturka, albo nawet jeszcze nie.

> [...]
    > którego ona nie potrafi się wygrzebać to kwota rzędu 3 tysiące złotych.
    > Słychać było, że ten prawnik z trudem zachowuje powagę w udzielaniu jej

    Dle niej to mogly byc trzy emerytury, z ktorych 110% szlo na leki i
    czynsz :-)

    A z drugiej strony - jak ma kwaterunkowe mieszkanie, to co jej zabiora
    - stary telewizor, stare meble ?

    > A potem się okazuje, że jakiś gość (nie pamiętam nazwiska - taki z
    > kolorowymi włosami) roztrwonił miliony i ogłasza upadłość i chyba po
    > drodze sąd uznaje, że to nie było zawinione przez niego.

    Wystarczylo np wziac kredyt w CHF ... kto zawinil ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2020-06-30 22:12:51
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 12.06.2020 o 18:11, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > A były składki na emerytury twórcze, za pośrednictwem swojego związku
    > (nie wiem, czy są jeszcze utrzymane, ale raczej nie przepadły).

    To onet. Taka telewizja nowej generacji
    Te narzekania C są już nudne, ile razy już to słyszałem ..
    Niektórzy znani są z pewnych stałych fragmentów swoich
    powiedzeń/zachowań. Wystarczy ich odpytać np. dwa razy do roku, dla
    formalności, bo wiadomo co się usłyszy jak zwykle i już można zrobić
    sensację.
    Dlatego , powtarzam się, nie oglądam telewizji (przynajmniej staram się,
    po żadną postacią), aby mnie krew nie zalewała - przynajmniej z tej strony.