  • 21. Data: 2008-03-12 10:39:36
    Temat: Re: Info, GP: Specjalne konto bankowe nie będzie już obowiązkowe
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Cavallino .. ile Ty trzymasz złotówek że rajcuje Cię te ~1,5% w skali
    > roku?

    A kto powiedział że mnie rajcuje?

    > Jeżeli poniżej 20tys to i tak odsetki by nie zrekompensowały opłat 0,5zł
    > za
    > wykonany przelew (no chyba że nie wykonywałbyś przelewów z eKonta) ;)

    Wykonuję przelewy za darmo, za prowadzenie oprocentowanego konta nie płacę
    itd

    Odniosłem się do początków mBanku, kiedy zakładałem w nim konto, miał to być
    bank o najwyższym oprocentowaniu i najniższych kosztach.
    Tak już nie jest - kupa banków oferuje lepsze warunki.

  • 22. Data: 2008-03-12 12:28:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A samo konto i karta do niego?
    JaC