    Subject: Re: Bezsensowna płatność podzielona
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 29 Jul 2020 15:46:20 +0200

    W dniu 2020-07-28 o 21:58, Michal Jankowski pisze:

    > Tylko kartą, bo? Sprzedawca inaczej nie przyjmuje? Kup gdzie indziej. :)

    Nie tylko, ale każdy inny sposób jest dla mnie kłopotliwy,
    bo muszę przyjeżdżać kolejny raz żeby ustalić co biorę
    i potem dopiero po zapłacie po odbiór.
    Poza tym mam własny transport i nie musze za to dodatkowo płacić
    i jest mi wygodnie.

    > No przecież jest płatność podzielona przy zakupach na allegro.
    >
    > https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-
    od-kupujacego/podzielona-platnosc-odpowiedzi-na-najc
    zesciej-zadawane-pytania-EYX1x1PYgfX

    Ale wiesz, że w praktyce przy małych zakupach nie pokazuje się żaden
    wybór dla płatności podzielonej. Nawet w tym linku jest, że dopiero od
    tej granicy
    kwotowej a jak kupię choć jeden element z zał 15 to już muszę płacic
    podzieloną.
    Co więcej o ile dobrze pamiętam na mnie jako nabywcy ciąży obowiązek
    werfyfikacji czy
    przyadkiem muszę użyć tej płatności nawet jak sprzedawca nie oznaczy
    faktury uwagą.