    Subject: Re: DG, etat i składka na FP
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 29 May 2020 19:35:30 +0200

    W dniu 2020-05-29 o 13:07, Q. pisze:

    > Problem mam z interpretacją, gdyby wypłata była 31 maja sprawa byłaby
    > jasna..

    Na to akurat nie zwróciłem uwagi, ale czy wypłata ma związek
    z podstawą zgłoszenia do ubezpieczeń?
    Ale piszesz, że zatrudnienie jest od początku maja,
    więc skąd wątpliwości?
    Myślisz, że jak z etatu nie wypłacą Ci wcale wynagrodzenia, to składki zus
    będziesz musiał płacić?

    Jeśli w maju byłeś zgłoszony z daną podstawą, to ona obowiązuje za maj.
    Ja mam taką interpretację, ale chętnie poznam źródło Twoich wątpliwości
    interpretacyjnych.