    Subject: Re: Deklaracje elektroniczne
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 10 Jan 2021 12:33:06 +0100

    W dniu 2021-01-10 o 11:22, Pete pisze:

    > Ale na jakiej podstawie twierdzisz że powinieneś mieć możliwość złożenia
    > pita rocznego od 1. stycznia?
    > Jak znajdziesz to możesz rozpoczynać gówno burzę.

    Już Piotr wyjaśnił.
    Ja po prostu nie lubię się zajmować podatkami na raty.
    Poświęcam jakiś weekend na porachowanie wszystkiego,
    a potem składam wszystko i mam święty spokój.
    I do 2018 czy 2019 nie było z tym problemu zwłaszcza, że
    najczęściej miałem zwroty.
    Wtedy akurat miałem taki przypadek, że zależało mi na rozliczeniu
    rocznym, zeby nie płacić zaliczki za grudzień, bo jakoś tak wychodziło,
    że mi się to nie opłaca.
    Ale widzę, że te zmiany są wprowadzone na stałe.
    Zatem nie będzie gównoburzy.