    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatki.gov.pl - "Dokument w trakcie przetwarzania"
    Date: Sat, 6 May 2023 23:25:14 +0200

    W dniu 01.05.2023 o 19:06, r...@k...pl pisze:
    > Wczoraj wysłałem PIT-y, a wciąż mam komunikat zwrotny "301 Dokument w trakcie
    > przetwarzania". Też tak macie?

    Błąd 301 "Dokument w trakcie przetwarzania" (ang. "301 Document In
    Progress") jest kodem odpowiedzi HTTP, który oznacza, że żądany dokument
    jest w trakcie przetwarzania lub generowania. Jest to tymczasowy stan,
    który wskazuje, że serwer jeszcze nie wygenerował końcowej wersji
    dokumentu. Głównym zastosowaniem tego kodu odpowiedzi jest umożliwienie
    serwerowi dostarczanie informacji o postępie przetwarzania dokumentu. Na
    przykład, jeśli serwer otrzymał żądanie wygenerowania dużej ilości
    danych lub złożonego raportu, może zwrócić kod 301, aby poinformować
    klienta, że dokument jest w trakcie generowania i klient powinien
    sprawdzić ponownie później. Klient powinien okresowo wysyłać zapytania
    do serwera, aby sprawdzić, czy dokument jest już gotowy. Może to być
    realizowane poprzez wysyłanie kolejnych żądań HTTP z odpowiednimi
    parametrami identyfikującymi dokument, który jest w trakcie
    przetwarzania. Serwer może odpowiedzieć kodem 301, jeśli dokument nadal
    nie jest gotowy, lub kodem 200 (OK) razem z ostatecznym dokumentem, gdy
    jest już gotowy.

    Ważne jest zrozumienie, że kod 301 oznacza tymczasowy stan i nie jest
    używany jako ostateczna odpowiedź dla żądania. Kiedy dokument zostanie
    wygenerowany, serwer powinien zwrócić inną odpowiedź HTTP, taką jak kod
    200, aby przekazać gotowy dokument lub kod 404, jeśli dokument nie
    istnieje lub nie może zostać wygenerowany. Ostateczna implementacja i
    interpretacja kodu 301 "Dokument w trakcie przetwarzania" może różnić
    się w zależności od konkretnego serwera i aplikacji, które go obsługują.

    Ja bym sugerował wciśnięcie klawisza "F5".
    --
    (~) Robert Tomasik