    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 19 Feb 2020 02:57:25 -0800 (PST)
    Subject: Zamkniecie działalności a wyrok sąd
    From: Bolko <s...@g...com>

    Jest firma zawieszona od trzech lat.
    Wypadało by ją wreszcie zamknąć bo jest zarejestrowana w mieszkaniu.
    Mieszkanie jest na gruncie skarbu państwa.
    I jest opcja że można wykupienia tylko w mieszkaniu nie może być działalności.
    " Czy jak działalność jest zawieszona to czy można wykupić?"
    na to pytanie pani w urzedzie nie była w stanie odpowiedzieć

    Ale

    Nie chciałem zamknąć do tej pory działalności bo nadal trwa sprawa sądowa.
    Jak się zakończy i komornik coś jeszcze znajdzie to wtedy będzie wiadomo
    czy firma coś zarobiła czy nie.

    Wydawło mi się że to będzie krótki strzał ale mamy "wolne sądy".
    Więc cholera wie kiedy się to skończy.

    jakie rozwiązanie?