eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizamkniecie firmy a USzamkniecie firmy a US
  • Data: 2004-12-19 14:05:24
    Temat: zamkniecie firmy a US
    Od: "Anna Kożuchowska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich,

    prosze o pomoc.

    30 listopada zamknelam dzialalnosc gospodarcza (osoba fizyczna). Rozliczalam
    sie na podstawie ksiazki przychodow i rozchodow, bylam platnikiem VAT.
    Zawiadomilam urzad skarbowy ze wyrejestrowalam dzialalnosc. Mam 2 pytania:
    1. czy powinnam zrobic spis z natury całego swojego wyposazenia? jaka
    wartosc sprzetu wpisac? mam komputer, kilka biurek, jakies telefony - rzeczy
    te wnioslam do firmy (posiadalam juz wczesniej). Wyceniajac wyposazenie wg
    cen rynkowych wszystko to warte jest okolo 2000-2500. Czy musze US
    przedstawic taki spis i zaplacic podatek? z tego co wyczytalam bedzie to
    podatek 10% i naliczany jest od wartosci powyzej 2.000 zł.
    2. bylam platnikiem VAT. Z poprzedniej deklaracji wynikalo ze mam zwrot
    podatku, z tej rowniez. Czy jest jakis wzor wniosku o zwrot podatku?
    Zamknelam konto firmowe, czy wiec mam podac konto osobiste jako wlasciwe do
    zwrotu podatku przez US?
    Wykonywalam uslugi, nie produkowalam, wiec chyba nie musze robic spisu z
    natury do wyliczenia VAT i zaplacenia od wyposazenia i majatku naleznego
    podatku?

    Pozdrawiam
    Ania
    a...@i...pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1