  • 1. Data: 2003-01-30 07:59:50
    Temat: Odliczanie VATu przy eksporcie
    Od: "Roland Zerek" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Poniewaz nie znalazlem na grupie, wiec zapytam wprost.
    Jakie sa mozliwosci zwrotu podatku VAT naliczonego w fakturze od poddostawcy
    bedacego polskim podmiotem gospodarczym, jesli moja firma zakupiony towar
    (oprogramowanie) ekportuje w calosci za granice.

    Poddostawca wystawia mi oczywiscie f-re VAT 22%, a ja klientowi VAT 0%
    (eksport) i teraz chodzi o odzyskanie watu z f-ry poddostawcy.

    Potrzebne mi sa konkretne przepisy (paragrafy).

    Za pomoc z gory serdecznie dziekuje

    Roland